printlogo


کد خبر: 248652تاریخ: 1401/3/30 00:00
همه منتظر تصمیم نهایی دو هافبک کناری
پیشنهاد فولاد به پهلوان 17 و به صادقی 22 میلیارد!



طی 24 ساعت گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال احتمالی احسان پهلوان به فولاد خوزستان شنیده شد اما واقعیت اینکه پیشنهاد 17 میلیاردی باشگاه اهوازی به هافبک پرسپولس بشدت هوایی‌اش کرده و ماندنش در پرسپولیس با توجه به اختلاف رقم پیشنهادی دو باشگاه اتفاق عجیبی خواهد بود!
از طرفی شنیده‌ها حاکی از این است که پهلوان در تماس با یکی از اعضای کادرفنی به نوعی جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرده و از طریق این عضو کادرفنی از یحیی گل‌محمدی خداحافظی کرده است.
گفته می‌شود پهلوان با توجه به رودربایستی که با یحیی گل‌محمدی دارد و در 3 سه تیم پرسپولیس، تراکتور و ذوب‌آهن شاگرد این مربی بوده، حاضر نشده که درباره تمدید قرارداد، عدم توافق با قرمزها و مبالغی که از سوی سپاهان و فولاد به او پیشنهاد شده صحبت کند.
از سوی دیگر شنیده شده مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده نه تنها دیگر حاضر نیست مبلغی اضافه به پهلوان بدهد بلکه خود این بازیکن نیز طبق عرف باشگاه تنها در صورت موافقت با افزایش بیست درصدی قراردادش می‌تواند در پرسپولیس بماند، در غیر این صورت باید جمع سرخپوشان را ترک کند.
بازیکن دیگری که این روزها در بورس است و نامش به عنوان گزینه پرسپولیس شنیده می‌شود سعید صادقی است. ظاهراً این بازیکن با درویش صحبت‌هایی داشته اما هنوز توافقی نشده .واقعیت اینکه گفت‌و‌گو و مذاکره‌ای مقدماتی بین طرفین صورت گرفته اما اینطور به نظر می‌رسد که مثل تمام روزهای قبل صادقی می‌خواهد همه جوانب را بررسی کند!
ظاهراً تصمیم‌گیری نهایی بعد از معرفی سرمربی استقلال یکی از مواردی است که صادقی در نظر گرفته، هر چند برخلاف اخبار منتشره، برخی تأکید دارند صادقی که در شهر خودرو شاگرد گل‌محمدی بوده، پرسپولیسی است.
نکته عجیب اینکه فولاد به بهترین پاسور فصل قبل لیگ برتر پیشنهاد 22 میلیاردی داده است. پیشنهاد الاتحاد کلبا تیم فرهاد مجیدی در امارات هم حدود ۴۵۰ هزار دلار بوده و صادقی با همین مبالغ در ایران خواهان دارد. با این وجود او می‌خواهد به تیمی برود که شانس بیشتری برای همراهی تیم ملی در جام جهانی داشته باشد.
هواداران پرسپولیس می‌گویند اینکه صادقی برای بازی در پرسپولیس رغبت دارد و روز شنبه با درویش تلفنی حرف زده یک اتفاق مثبت است .هواداران در فضای مجازی می‌گویند صادقی دلش پیش پرسپولیس است و این نکته را چند جایی گفته ولی هنوز تصمیم آخرش را نگرفته است.
با وجود شایعات متعدد دیروز یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که جلسه جدیدی با این بازیکن یا مدیر برنامه‌هایش برگزار نشده است. به زعم مدیران باشگاه پرسپولیس در این مورد هر چه ماجرا در بوق و کرنا شود نه تنها کمکی به پرسپولیس نمی‌کند که اوضاع بدتر هم می‌شود.

 


Page Generated in 0.0052 sec