printlogo


کد خبر: 248646تاریخ: 1401/3/30 00:00
حمید مطهری در آستانه جدایی
فقط مانده اجازه یحیی و رضایت پرسپولیس

حمید مطهری دستیار اول پرسپولیس این اواخر مورد هجمه برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی قرار گرفت و به همین خاطر و البته ورود به عرصه سرمربیگری تصمیم داشت بالاخره از قالب دستیاری خارج شده و به عنوان سرمربی کارش را شروع کند. او در طول دو سال و نیمی که به عنوان مربی در پرسپولیس کار می‌کرد در مقاطع مختلف 5 پیشنهاد سرمربیگری را رد کرد تا ضمن احترام به رابطه دوستانه‌اش با یحیی گل‌محمدی به رویابافی‌هایش در پرسپولیس ادامه دهد.
مطهری بعد از پایان فصل اخیر و پس از بازی با فجر‌سپاسی به شکل هدایت شده‌ای از سوی صفحات مجازی مورد اهانت قرار گرفت و بسیاری خواستار کنار گذاشتن او از سوی یحیی شدند. این عده با استناد به جمله‌ای که مطهری در نشست خبری قبل از بازی فجر در مورد ادمین‌های 15 ساله به کار برد او را کوبیدند و مورد انتقاد قرار دادند. جمله‌ای که عین واقعیت بود و همه اهالی فوتبال بخصوص آنهایی که در تیم‌های بزرگ کار کرده‌اند تصدیقش می‌کنند اما مشخص بود که جریانی تصمیم گرفته تا مثل دو دستیار دیگر یحیی، مطهری را هم تحت فشار گذاشته و یحیی را مجاب به کنار گذاشتنش کنند.
مطهری بعد از مذاکرات اولیه هفته گذشته با باشگاه نساجی تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد چرا که مالکیت باشگاه نساجی مشخص نبود و نمی‌دانست برای ادامه مذاکره با چه کسی طرف خواهد بود اما بعد از اینکه مشخص شد حدادیان و تیمش در باشگاه قائمشهری باقی می‌مانند مطهری دوباره گزینه اصلی شد و طرفین پای میز مذاکره نشستند.
واقعیت اینکه تیم دیگری که قرار بود در رأس باشگاه نساجی قرار بگیرد دنبال مربی خارجی بود اما حدادیان و همکارانش از ابتدا دنبال حمید مطهری بودند. البته در این میان رضا عنایتی هم برنامه‌هایش را به باشگاه نساجی ارائه داد اما مطهری تنها گزینه مهم مالکان نساجی بود.
دیروز حمید مطهری جلسه‌ای چند ساعته با مدیران نساجی داشت و طرفین بر سر همکاری به تفاهم و توافق رسیدند اما قراردادی امضا نشد. اول اینکه مطهری باید ابتدا با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده و به خاطر رفاقتی که با او دارد از سرمربی پرسپولیس رخصت بگیرد و بعد باشگاه نساجی رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند چرا که مطهری یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.
به نظر نمی‌رسد در این راه مشکلی وجود داشته باشد چرا که درویش با حدادیان رابطه خوبی دارد اما باید دید یحیی با جدایی دستیار اولش به راحتی کنار خواهد آمد یا خیر. حمید مطهری در حالی تصمیم گرفته تا وارد عرصه سرمربیگری شود که خیلی از هواداران پرسپولیس که برای او شمشیر را از رو بسته بودند طی هفته گذشته که مطهری در پرسپولیس ماندنی شده بود سکوت کرده بودند اما برخی دوباره به این مسأله اشاره می‌کردند که مطهری خبر پیشنهاد نساجی را مطرح کرده تا رقم قراردادش در پرسپولیس را بالا ببرد وگرنه قرار نیست جایی برود. نکته جالب اینکه مطهری در واکنش به این مسائل و حرف‌هایی که مطرح می‌شود تصمیم گرفته تا حتماً به عنوان سرمربی کارش را شروع کند چرا که هم تجربه بسیاری در دستیاری داشته و سنش بالا رفته هم اینکه دوست دارد با حضور در رأس کادر فنی یک تیم لیگ برتری جواب این عده از هواداران پرسپولیس را بدهد.
 


Page Generated in 0.0052 sec