printlogo


کد خبر: 248645تاریخ: 1401/3/30 00:00
خبر


8 تیر آخرین زمان برای شروع تمرین

پیش از این اعلام شده بود فصل جدید لیگ برتر از ۲۰ مرداد آغاز می‌شود که اگر همین تاریخ درست باشد، زمان آغاز تمرینات سرخ‌پوشان تا حدودی مشخص شده است. باشگاه‌ها برای انجام دوران بدنسازی پیش فصل جدید نیاز به ۶ هفته آماده‌سازی دارند و احتمالاً تمرینات سرخ‌پوشان باید در هفته اول تیرماه (نهایتاً تا هشتم تیر) آغاز شود. البته یحیی علاقه دارد تا با جذب همه بازیکنان مدنظر، تمرینات این تیم با حضور کلیه نفرات برگزار شود.
 

پاکدل می‌ماند

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس فصل گذشته دو بار مصدوم شد تا احتمال جدایی‌اش در تابستان جدی‌تر از همیشه شود اما  سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای کنار گذاشتن او ندارد تا پاکدل فقط در صورت پرداخت مبلغ رضایتنامه و درخواست فسخ بتواند از جمع بازیکنان این تیم خارج شود. حضور روز شنبه پاکدل در محل باشگاه هم به انجام امور شخصی او مربوط می‌شد تا بتواند فعالیت‌های مدرسه فوتبالش در شهرستان دورود لرستان را با مجوز باشگاه پرسپولیس آغاز کند.
 

چهار پرسپولیسی در  اردوی جوانان

اردوی استعدادیابی تیم زیر 20 سال ایران از روز چهارشنبه یکم تیرماه در سه گروه به میزبانی مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و تا روز شنبه چهارم تیرماه ادامه خواهد داشت. در این اردوها، حسین حاجی‌زاده، امیر‌عباس بیات، محمدرضا شاهرخ‌آبادی و محمد خلیفه چهار بازیکن تیم جوانان پرسپولیس هستند که به تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند.


Page Generated in 0.0058 sec