printlogo


کد خبر: 248644تاریخ: 1401/3/30 00:00
نقل و انتقالات



علاقه‌مندی به هافبک مس

در خبرها آمده پس از منتفی شدن حضور محمد خدابنده‌لو در پرسپولیس گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان است. البته این بازیکن قرارداد دارد و گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه صنعتی کا راحتی نخواهد بود. پرسپولیس با وجود نگه‌ داشتن سرلک و جذب سروش رفیعی حتماً یک هافبک میانی دیگر می‌خواهد.

 
کامنت حاشیه ساز بیرو

سعید صادقی به خاطر آماری که در ثبت پاس گل داشته مورد توجه تمام تیم‌های بزرگ و متمول فوتبال ایران است. بعد از اینکه یکی از خبرگزاری‌ها از توافق قطعی او با پرسپولیس خبر داد و گفته شد احتمالاً یکشنبه قراردادی دو ساله با پرسپولیس خواهد بست دوباره اخبار متناقضی درباره این بازیکن به گوش رسید. نکته جالب اینکه کامنت علیرضا بیرانوند در صفحه صادقی خبرساز شده. بیرانوند در این کامنت خطاب به صادقی نوشته وقتی آمدی تمرین وسایل من را هم خواهشاً بیاور که البته بیرانوند گفته منظورش تمرین پرسپولیس نبوده است.

 
مس دنبال مهدیخانی؟

مهدی مهدیخانی که دو فصل در پرسپولیس به عنوان بازیکن زیر ۲۳ و زیر ۲۵ سال این تیم حضور داشت، پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد و حالا مقصد جدیدی را برای خود انتخاب خواهد کرد. او در روزهای اخیر مذاکراتی را با باشگاه مس کرمان داشته و ممکن است به اولین خرید این تیم تازه لیگ برتری شده تبدیل شود. البته مهدیخانی که در پرسپولیس فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد، ممکن است برای تکمیل نیمکت سایر تیم‌ها نیز صبر کند تا شاید پیشنهاد جدیدی از سرمربی دیگری هم به دست او برسد.

 
اخبار عجیب درباره کاسیانو

دو سه روز قبل گفته شد انتقال کاسیانو مهاجم برزیلی به خاطر مبلغ بالای ترانسفر (۷۰۰ هزار یورو) منتفی شده و پرسپولیس دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر می‌رود اما بعد اعلام شد مذاکرات بین طرفین دوباره از سر گرفته شده است. جالب اینکه شنیده شده باشگاه پرسپولیس به یک ایجنت دیگر نامه داده تا با باشگاه ویزلا پرتغال برای رضایتنامه این مهاجم مذاکره کند. نکته عجیب اینکه شنیده شده این شخص اعلام کرده باشگاه پرتغالی تقاضای ۴۰۰ هزار یورو یعنی دو برابر مبلغ اولیه کرده است.


Page Generated in 0.0065 sec