printlogo


کد خبر: 248630تاریخ: 1401/3/30 00:00
در جام حذفی باید قهرمان می‌شدیم
شریفات: به اهدافمان در آلومینیوم رسیدیم

اکبر منتشلو   

آلومینیوم اراک در لیگ بیست و یکم توانست به آن چه که می‌خواست برسد و در این دستیابی به اهداف، اسماعیل شریفات نقش پررنگی داشت. مهاجم خوب خوزستانی کشورمان در ترکیب آلومینیوم اراک خوش درخشید و توانست رکوردهایی را در فصل گذشته لیگ برتر با آلومینیوم اراک به‌جا بگذارد. او یکی از انگشت شمار بازیکنانی است که در 30 بازی برای تیمش به میدان رفت و سه گل و 2 پاس گل برای اراکی‌ها به ثمر رساند. البته او در پنج بازی جام حذفی هم که آلومینیوم اراک را تا فینال این رقابت‌ها پیش برد، حضور داشت. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت.
 
لیگ بیست و یکم چطور گذشت، راضی بودید؟
خدا را شکر، همه چیز خوب بود، مخصوصاً نیم فصل اول که با آلومینیوم اراک توانستیم نتایج چشمگیری را کسب کنیم. روزهای خوبی را در کنار اراکی‌ها بودم و از اینکه توانستم برای هواداران خوب آلومینیوم اراک بازی کنم، خوشحال هستم.
نتایج آلومینیوم اراک را چطور می‌بینی؟
از نظر من عالی بود و به اهدافی که باشگاه داشت رسیدیم. ما برای سال دوم حضور در لیگ برتر، به‌دنبال رتبه تک رقمی بودیم که با تلاش همه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان تیم، به دست آوردیم.
دو نیم فصل متفاوت را از آلومینیوم اراک دیدیم، دلیل خاصی داشت؟
ما نیم فصل اول خیلی خوب بودیم و در مقطعی دچار افت شدیم. دلیل خاصی هم نداشت، شاید بدشانسی یا بی‌دقتی، به هر حال خیلی از تیم‌ها گرفتار افت می‌شوند ولی خوشبختانه هفته‌های پایانی هم نتایج خوبی کسب کردیم و در نهایت به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.
نتایج خوبی بیرون از خانه نگرفتید، مثلاً در نیم فصل اول از 7 برد، 6 برد داخل خانه بوده و یک برد بیرون از خانه.
این طبیعی است، چون به هر حال حمایت هوادار تأثیرگذار است. ضمن اینکه ما جزو تیم‌های کم تجربه در لیگ برتر هستیم و به نظرم بیرون از خانه به‌دلیل تجربه کم نتوانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. البته خب ما بیرون از خانه هم باخت کم داشتیم و بازی‌ها را با تساوی به پایان رساندیم.
آمار بازی‌های خودت هم بسیار عالی است و مؤثرترین بازیکن آلومینیوم اراک بودی
خدا را شکر، تمام تلاشم برای موفقیت آلومینیوم اراک بود، در همه بازی‌ها حضور داشتم و در 5 بازی جام حذفی هم به میدان رفتم. فکر می‌کنم کمتر بازیکنی در لیگ برتر، توانسته باشد در همه بازی‌ها به میدان برود.
از جام حذفی گفتی، چرا قهرمان نشدید؟
با همه فشاری که روی تیم برای مسابقات لیگ برتر بود، توانستیم با برنامه‌ریزی و زحمت همه بازیکنان و عوامل تیم، در جام حذفی هم خوب پیش برویم و مدعیان را حذف کردیم. در فینال هم می‌توانستیم به پیروزی برسیم، ولی متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که روی تیم تأثیر منفی گذاشت، این اتفاقات اصلاً فوتبالی نبود و تیم ما باید قهرمان جام حذفی می‌شد.
تغییرات روی نیمکت به نفع آلومینیوم اراک تمام شد؟
به هر حال نظر مسئولان تیم برای تغییرات روی نیمکت بود، نیم فصل اول با آقای خطیبی نتایج خوبی گرفتم و آقای خطیبی تاکتیک و روش خودش را داشت. با آقای رحمتی هم توانستیم به نتایج بسیار خوبی برسیم. تیم در شرایطی بود که نتایج ضعیف بود و با آمدن آقای رحمتی که تاکتیک و روش خودش را داشت، توانستیم کم‌کم به شرایط بهتری دست پیدا کنیم و در جام حذفی هم تا فینال پیش رفتیم.
خبر داریم که چند تیم خواهان جذب تو هستند، در آلومینیوم اراک می‌مانی یا جدا می‌شوی؟
هنوز معلوم نیست و باید چند روزی فرصت داشته باشم تا بتوانم تصمیم بگیرم. باشگاه آلومینیوم اراک هم با من صحبت‌هایی داشته است و خوشحال می‌شوم مجدداً در خدمت مردم خونگرم اراک باشم.
فصل آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
لیگ برتر فوتبال، سطح حرفه‌ای فوتبال کشورمان است و انتظار می‌رود رو به رشد باشد و من امیدوارم هر فصل شاهد رشد و ترقی در لیگ برتر باشیم و همه تیم‌ها، با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر باشند. اصلاً خوب نیست که این تیم‌ها گرفتار مشکلات مالی، زمین و... باشند.
 

Page Generated in 0.0057 sec