printlogo


کد خبر: 248604تاریخ: 1401/3/30 00:00
پنج هدف بارسلونا در تابستان
همه چیز با پول درست می‌شود!

بارسلونا برای این تابستان برنامه روشنی دارد و گام‌های محکمی برداشته برای آنکه به همه خواسته‌هایش برسد. اولین قدم نهایی کردن تصمیمات مجمع عمومی اخیر باشگاه است که برای اجتناب از زیان دهی در پایان فصل و افزایش حاشیه امنیت مالی باشگاه ضروری به نظر می‌رسد. علاوه بر آن باشگاه به‌دنبال پایین آوردن سطح دستمزدها است. در چنین شرایطی باشگاه می‌تواند در فصل نقل و انتقالات فعالیت کند و پنج بازیکنی که نامشان در ارتباط با باشگاه مطرح شده، به خدمت بگیرد. روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کنده، مارکوس آلونسو و سزار آسپیلیکوئتا اهداف اصلی باشگاه هستند، اما کاتالان‌ها برای هر کدام از این بازیکنان باید پول انتقال بدهند. اگر آمدن آنها قطعی شود، به فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن، دیگر خریدهای بارسلونا ملحق می‌شوند. اما هر کدام از این پنج نفر چه شرایطی دارند.
 
مارکوس آلونسو
 بارسلونا در این سناریو باید با چلسی مذاکره کند. این مدافع چپ مایل است به لالیگا برگردد اما اختیارش دست خودش نیست و باشگاه لندنی باید تصمیم بگیرد. اینکه او تا سال 2023 قرار دارد به اضافه علاقه بازیکن برای بازی در بارسا، امتیاز خوبی برای بارسلونا است. بنابراین این آخرین فرصت برای آبی‌ها است برای اینکه بخشی از سرمایه‌گذاری‌اشان را روی او برگردانند. چلسی برای او جانشین هم تعیین کرده و مذاکره با برایتون برای جذب مارک کوکوریا را آغاز کرده است.
 
 
سزار آسپیلیکوئتا
این بازیکن به تعطیلات رفته بدون آنکه خبر جدیدی از بارسلونا بشود. مورد او کمی عجیب‌تر از هم تیمی‌اش، مارکوس آلونسو است. مقامات سابق باشگاه چلسی به او قول داده بودند می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از تیم برود اما ‌بندی در قرارداد او وجود داشت که به‌صورت خودکار فعال و قراردادش تمدید شد. مالکان جدید چلسی میل ندارند او با هیچ از تیم جدا شود و در این صورت باید ببینیم بارسلونا چقدر حاضر است برای این مدافع 33 ساله بپردازد.
 
 
 ژول کنده
این مدافع میانی در رادار بارسلونا است برای اینکه دفاعش را تقویت کند اما مذاکره با سویا احتمالاً آسان نخواهد بود. اندلسی‌ها برای فروش باارزش‌ترین بازیکن خود عجله‌ای ندارند و پابلو مونچی برای او حداقل 65 میلیون یورو می‌خواهد. علاوه بر این، از قرارداد او با سویا دو سال دیگر مانده و عجله‌ای برای فروش او ندارند. او همچنین هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و شاید تا ماه‌ها نتواند بازی کند.
 
 
روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کنده، مارکوس آلونسو و سزار آسپیلیکوئتا اهداف اصلی باشگاه هستند، اما کاتالان‌ها برای هر کدام از این بازیکنان باید پول انتقال بدهند.
 
 
روبرت لواندوفسکی
او هدف اصلی باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. بایرن‌مونیخ بخوبی می‌داند که او دیر یا زود باید مذاکره را آغاز کند چون بارسلونا آشکارا به امضای قرارداد با مهاجم لهستانی ابراز علاقه کرده و خود او هم مایل به جدایی است. لوا در حال حاضر در تعطیلات است اما اخبار را به دقت دنبال می‌کند. او چند بار گفته کارش با قهرمان آلمان تمام است. ژاوی به یک گلزن تمام عیار نیاز دارد و لواندوفسکی همان است که می‌خواهد. او که دو ماه دیگر 34 ساله می‌شود، فصل قبل را با رکورد رسیدن به 50 گل در رقابت‌های مختلف به پایان رساند.
 
 
  رافینیا
این بازیکن ماه‌ها است می‌داند اگر عثمان دمبله قراردادش با بارسلونا را تمدید نکند، گزینه اول است. این برزیلی همچنان امیدوار است در نوکمپ بازی کند و منتظر تصمیم‌گیری باشگاه است. لیدزیونایتد از طرف دیگر برای ستاره‌اش پول خوب می‌خواهد. این هم برای بارسلونا سخت است چون در قرارداد او ‌بندی بود که اگر لیدز سقوط می‌کرد با 25 میلیون یورو قراردادش قابل فسخ بود اما این اتفاق نیفتاد و لیدز در لیگ برتر ماند.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec