printlogo


کد خبر: 248603تاریخ: 1401/3/30 00:00
خبر

 رونالدو به اسپورتینگ برمی‌گردد؟
کریستیانو رونالدو دیگر علاقه‌ای به ماندن در منچستر یونایتد ندارد. با آمدن اریک تن‌هاخ، یونایتد تغییرات گسترده‌ای در سبک بازی خواهد داشت و این سبک جدید با رونالدو سازگار نخواهد بود. رونالدو هم که علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارد، دوست دارد از یونایتد جدا شود. او شاید به اسپورتینگ لیسبون برگردد، جایی که دوران ورزشی‌اش را آغاز کرد.
 
حذف پیراهن دیبالا از فروشگاه‌های یووه
با توجه به علاقه دیبالا بازیکن یوونتوس به حضور در اینتر، دیگر خبری از لباس این بازیکن در فروشگاه یوونتوس نیست. در حالی که فدریکو برناردسکی، آلوارو موراتا، جورجو کیلینی و پائولو دیبالا با پایان قرارداد خود از یوونتوس جدا شده‌اند، فقط لباس پائولو دیبالا در فروشگاه بیانکونری به فروش نمی‌رسد و بانوی پیر همچنان لباس‌های کیلینی، موراتا و برناردسکی را به فروش می‌رساند. رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند لباس شماره ۱۰ به این دلیل از فروشگاه حذف شده که بزودی پوگبا با این شماره به‌عنوان بازیکن جدید یووه معرفی خواهد شد، اما بسیاری دیگر مدعی شده‌اند این لباس به‌دلیل مذاکرات دیبالا با اینتر حذف شده است.
 
انتقاد تند مدیر یونایتد از مدیر قبلی
ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی 
منچستر یونایتد، در هنگام گفت‌و‌گو با هواداران، انتقادات شدیدی به مدیریت سابق داشته و این صحبت‌هایش به‌صورت مخفیانه ضبط شده است. آرنولد گفته که این باشگاه نزدیک به یک میلیارد پوند خرج کرده بدون آنکه نتیجه‌ای داشته باشد. او البته بسیار هم از فرنکی دی‌یونگ ستایش کرده است. آرنولد گفته: «ما بیش از هر باشگاه دیگری در اروپا خرج کرده‌ایم. من از جایگاه فعلی راضی نیستم. این برایم آسان نیست و نگران این هستم که چطور اوضاع را جمع خواهیم کرد. ما پول‌هایمان را به باد داده‌ایم. نمی‌توانید به سر تمرین بروید و بگویید: یک میلیارد پوند را به ما نشان بده. چون این پول اصلاً درست خرج نشده. من از جوئل گلیزر دفاع نمی‌کنم، او خودش باید حرف بزند.»
 
 پی‌اس‌جی، وینیسیوس را می‌خواست
پاری سن ژرمن در فصل گذشته به‌دنبال جذب وینیسیوس از رئال مادرید بوده و می‌خواسته در صورت فروش کیلیان امباپه به رئال، این بازیکن را از این باشگاه بگیرد. این برای زمانی بود که از قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی بیش از یک سال باقی مانده بود.
 
نیمار در فکر خداحافظی از تیم ملی
جام جهانی احتمالاً آخرین فرصت نیمار برای درخشش در ردۀ ملی خواهد بود. رودریگو گوئس وینگر برزیلی رئال مادرید می‌تواند پیراهن وارث شماره 10 نیمار در تیم ملی این کشور باشد. در حقیقت بر اساس چیزی که خود رودریگو تعریف کرده، نیمار به او گفته است: «در حال برنامه‌ریزی برای جدایی از تیم ملی هستم و پس از آن شماره 10 به تو می‌رسد.»
 
چلسی و ‌سیتی به‌دنبال آیت-نوری
ولوز به چلسی و منچستر سیتی اعلام کرده که قیمت رایان آیت-نوری چقدر است. ولوز این این مدافع چپ را به قیمت کمتر از 45 میلیون پوند نخواهد فروخت. او فصل خوبی را در این باشگاه سپری کرده است.
 
دمبله: چلسی؟ در بارسلونا حالم خوب است
آینده عثمان دمبله در بارسلونا نامشخص است. با این حال، او شاید در این تیم بماند. اخیراً یک هوادار او را در حالی که پشت چراغ قرمز بود، گیر انداخته و با فیلم گرفتن از او پرسیده که آیا شایعات پیوستنش به چلسی صحیح است. دمبله هم گفته: «در بارسلونا حس خوبی دارم و این خبرها شایعه است».
 
رمزی، خرید جدید لیورپول
باشگاه لیورپول بعدازظهر یکشنبه به طور رسمی از خرید کالوین رمزی، مدافع 21 ساله تیم آبردین اسکاتلند خبر داد. این مدافع اسکاتلندی با امضای قراردادی پنج ساله تا سال 2027 به این باشگاه انگلیسی پیوست. رمزی 18 ساله که در فصل گذشته به انتخاب فوتبال‌نویسان اسکاتلند عنوان بازیکن جوان سال این کشور را از آن خود کرد، پیراهن شماره  22 لیورپول را به تن خواهد کرد.

 


Page Generated in 0.0055 sec