printlogo


کد خبر: 248495تاریخ: 1401/3/28 00:00
سوژه

 جواب آخر پین به استقلال:
فقط در صورت سرمربیگری بر می‌گردم
 پین هم رفت! در حالی که گفته می‌شد آجورلو پین را مأمور مذاکره با چند مربی کرده است، اما خیلی زود مشخص شد این مربی خودش حاضر نیست فصل بعد در استقلال حضور داشته باشد چه برسد به اینکه یک مربی دیگر را به این تیم بیاورد! این یعنی اینکه از نهم خرداد که استقلال قهرمان شد هر چه که می‌گذرد بیشتر به نقطه صفر می‌رسد! هیچ پیشرفتی که در استقلال نبوده؛ اتفاقاً پسرفت هم داشته است. البته طبق معمول مسئولان استقلال سعی کردند یک جور وانمود کنند که پیگیر بستن قرارداد با پین هستند! به همین دلیل روز گذشته این‌طور گفته شد که نمایندگان استقلال خواهان بازگشت گابریل بوده و اقدامات لازم را برای برگشت او فراهم کرده‌اند! باشگاه استقلال در تازه‌ترین پیشنهاد خود، شنبه گذشته با ارسال یک نامه رسمی، از گابریل پین خواسته برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود اما مربی ایتالیایی به این باشگاه اعلام کرده تنها برای سرمربیگری حاضر به همکاری است و در غیر این صورت مذاکره‌ای نخواهد داشت. این موضع رسمی روز یکشنبه از طریق ایمیل به باشگاه اعلام شده، با این حال نمایندگان استقلال در دبی، مذاکراتی را هم با وکیل پین انجام دادند که در این جلسه باز هم بر ادامه کار به‌عنوان سرمربی تأکید شده است. با وجود این نمایندگان باشگاه استقلال روی چند گزینه خارجی دیگر هم مشغول به کار هستند که باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کسی در نهایت هدایت آبی‌پوشان را در فصل جدید لیگ برتر برعهده خواهد گرفت.
 
 
پیام همسر ناصر حجازی به هواداران
وضعیت کنونی استقلال حتی پای همسر اسطوره فقید باشگاه استقلال، ناصر حجازی را نیز به ماجرا باز کرده است. بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی از هواداران استقلال خواسته تا مشخص شدن وضعیت این تیم صبور باشند. خانم شفیعی در این باره می‌گوید: «در این برهه حساس هواداران استقلال باید صبور باشند تا در کمال آرامش تکلیف نیمکت این تیم روشن شود. ️به طور حتم با مطالعه و بررسی بیشتر بهترین گزینه برای سرمربیگری آبی‌پوشان انتخاب خواهد شد و آنها به تصمیمات آجورلو که فصل گذشته مدیریت خوبی داشت اعتماد کنند.» قرار است در هفته جاری تکلیف سرمربیگری استقلال مشخص شود. گفته می‌شود مدیران استقلال به‌دنبال جذب یک مربی خارجی هستند.
 
 
مشکل جدید استقلال با گزینه‌های خارجی
چون در لیگ قهرمانان نیستید باید پول بیشتری بدهید
مشکلات استقلال بابت جذب سرمربی جدید خارجی شاخه‌های مختلفی دارد و همین مسأله دردسر‌های باشگاه برای معرفی جانشین فرهاد مجیدی را به مراتب بیشتر کرده است. جدا از بحث تحریم‌های بانکی و کمبود امکانات تیم‌های ایرانی در قیاس با باشگاه‌های عربی حوزه خلیج فارس و اروپایی، نکته دیگری که باعث شده سرمربیان خارجی مدنظر استقلال برابر پیشنهاد این باشگاه گارد بگیرند و انتظارات مالی خود را افزایش بدهند، عدم حضور استقلالی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است. طی روزهای گذشته برخی از گزینه‌های مدنظر استقلال برای سرمربیگری با اشاره به اینکه آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و اگر آنها برای هدایت این تیم به تهران بیایند مهم‌ترین ویترین باشگاهی فوتبال قاره را در اختیار نخواهند داشت، تأکید کرده‌اند دقیقاً به همین خاطر دستمزد بیشتری می‌خواهند چون حتی اگر در لیگ برتر ایران موفق شوند، کارشان بازتاب کمتری پیدا می‌کند و برای ادامه دوران مربیگری تیم‌های غیر ایرانی زیادی دنبالشان نمی‌آیند به همین خاطر فقط در صورتی قرارداد می‌بندند که دستمزد بیشتری بگیرند و البته بخش اعظمی از آن را هم دقیقاً مانند الکس نوری در همان ابتدای کار طلب می‌کنند.
 
 
از مذاکره با حسینی تا تماس تأیید نشده با وریا
برنامه استقلال برای جناح راست چیست؟
در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکرات استقلال با محمدرضا حسینی منتشر شد. مذاکره با این بازیکن کلیدی سپاهان که در دو پست دفاع و وینگر راست همیشه خودش را اثبات کرده است تردید‌هایی را در مورد آینده غفوری و حردانی به وجود آورده است. صالح حردانی و وریا غفوری هر دو هم‌پست حسینی در استقلال هستند. در این میان جدایی حردانی که تازه به جمع آبی‌پوشان اضافه شده است و از بازیکنان آینده‌دار تیم به حساب می‌آید دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما ماجرای وریا قدری متفاوت است. علاقه باشگاه به جذب بازیکن هم‌پست غفوری احتمال باز شدن درهای خروجی روی غفوری را قوت می‌بخشد. البته در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تماس مسئولان باشگاه با وریا برای تمدید قرارداد به گوش رسید که این خبر تا این لحظه مورد تأیید و تکذیب رسمی قرار نگرفته است. شاید بهتر باشد مسئولان باشگاه تصمیم‌گیری در مورد ماندن و رفتن و تقویت تیم را به بعد از انتخاب سرمربی تیم موکول کنند تا همه چیز طبق خواسته و طرز تفکر سرمربی پیش برود و تیم برای فصل آینده از هماهنگی بهتری برخوردار شود. به هر حال مذاکراتی که در روزهای گذشته با حسینی انجام شد، تنها شایعات پیرامون جدایی یکی از دو بازیکن پست جناح راست را تقویت کرد که نگاه‌ها بیش از همه به‌وریا غفوری است.
 
 
 سجاد با پرسپولیس توافق کرد، با استقلال قرارداد می‌بندد!
سجاد شهباززاده به احتمال زیاد فصل بعد برای استقلال به میدان خواهد رفت. این بازیکن در مذاکراتی که با مدیران باشگاه استقلال داشته قول داده برای فصل بعد پیراهن این تیم را به تن کند. شهباززاده دو فصل قبل توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را با پیراهن سپاهان به دست آورد. او در فصل بیست و یکم نیز نمایش مطلوبی در ترکیب تیم سپاهان داشت اما حالا شهباززاده قصد دارد دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند. قرار است بعد از مشخص شدن تکلیف سرمربی استقلال، این بازیکن در دفتر مدیرعامل استقلال حاضر شده و قرارداد خود را به طور رسمی با این باشگاه منعقد کند. البته رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبر توافق نهایی با این بازیکن و خوشامد‌گویی به نوعی به این حضور جنبه رسمی بخشیدند تا مشخص شود شهباززاده بازیکن استقلال در فصل بیست و دوم خواهد بود. شهباززاده فصل پیش مورد توجه پرسپولیس هم بود و حتی در روزهای گذشته نیز مذاکراتی با این باشگاه انجام داد اما حالا صحبت از حضور قطعی او در استقلال است و باید منتظر عقد قرارداد این بازیکن با آبی‌ها باشیم.

 


Page Generated in 0.0079 sec