printlogo


کد خبر: 248474تاریخ: 1401/3/28 00:00
صندلی داغ

توافق مورایس با سپاهان
امضای قرارداد به زودی
باشگاه سپاهان بعد از قطع همکاری با محرم نویدکیا  و پس از مذاکره با چند گزینه، با مورایس، سرمربی پرتغالی به توافق رسیدند و وی امروز برای مذاکرات نهایی و امضای قرارداد و همچنین بازدید از امکانات مجموعه سپاهان وارد ایران شده است. آخرین اخبار در خصوص وضعیت مذاکرات طرفین حاکی از توافق نهایی آنهاست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی قرارداد این سرمربی با سپاهانی‌ها امضا خواهد شد. مورایس سابقه دستیاری ژوزه مورینیو را در کارنامه دارد و در فوتبال آسیا هم نتایج قابل قبولی در کشورهای مختلف کسب کرده است.
 
مربی خارجی حوالی نساجی
مدیران نساجی پس از پایان مسابقات لیگ به‌دنبال انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده بودند و گزینه‌های زیادی را برای هدایت نساجی مدنظر قرار دادند. حمید مطهری که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های مدنظر برای سرمربیگری نساجی است با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه مواجه شد. رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته هوادار یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر مدیران نساجی بود که با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مسئولان این تیم، برای سرمربیگری فصل آینده نساجی به توافق نرسید. بر همین اساس به نظر می‌رسد با توجه به اینکه نساجی با گزینه‌های داخلی به توافق نرسید مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا سرمربی فصل آینده‌شان را از میان گزینه‌های خارجی انتخاب کنند.
 
الهامی به نیمکت هوادار نزدیک شد
رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال هوادار تهران که با این تیم تجربه صعود به لیگ برتر را دارد، رسماً با این باشگاه قطع همکاری کرد. عنایتی که اخیراً به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال مطرح شده، برای ادامه حضور در هوادار به مدیران این باشگاه برنامه داده بود اما گویا برنامه درخواستی این مربی به‌دلیل محدودیت‌های مالی باشگاه هوادار با مخالفت هیأت مدیره روبه‌رو شده است. ساکت الهامی سرمربی فصل گذشته نساجی که با این تیم قهرمانی در جام حذفی را به دست آورده بود گزینه نخست هواداری‌ها برای هدایت این تیم است. مذاکرات با این مربی صورت گرفته و به نظر می‌رسد انتقال او به هوادار نهایی شده است.
 

Page Generated in 0.0056 sec