printlogo


کد خبر: 248469تاریخ: 1401/3/28 00:00
مصاحبه و خبر

مدیرعامل آلومینیوم اراک: 
دنبال بازیکنانی با ارقام پایین می‌گردیم
محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره تغییراتی که در جمع دستیاران سیدمهدی رحمتی رخ می‌دهد این طور می‌گوید: «90 درصد کادر مربیگری آلومینیوم همان کادر قبلی است و یکی دو مربی داخلی به کادر فنی اضافه می‌شوند. هیأت مدیره شرکت آلومینیوم مخالف بازیکن و مربی خارجی بوده و با اردوی خارجی هم مخالفت کرده است. مگر اینکه دوباره جلسه داشته باشیم و شرایط تغییر کند.»
او درباره جذب بازیکنان جدید می‌گوید: «می‌خواهیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. تعدادی از بازیکنان ما با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارند و در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم، رحمتی می‌خواهد بازیکنان خوب جوان به خدمت بگیریم تا میانگین سنی تیم آلومینیوم پایین بیاید. آلومینیوم علاوه بر هواداران سازمانی، هواداران مردمی زیادی دارد که انتظار دارند مدیرعامل باشگاه، ستاره‌ها را جذب کند و تیم نتیجه بگیرد. اگر بازیکنان جوان و آینده‌دار بخریم و پای آنها بلغزد، تحت تأثیر همین جو قرار می‌گیرند. بودجه باشگاه تغییر محسوسی نداشته و ما هم مانند پیکانی‌ها، دنبال بازیکنانی با ارقام پایین می‌گردیم. همچنین بخشی از بودجه تخصیص یافته صرف احداث کمپ و زیرساخت‌های زمین چمن می‌شود.»
 
 شهدادنژاد: مس کرمان پاک صعود کرد
کاپیتان مس کرمان می‌گوید تیم‌شان پاک‌تر از همه تیم‌ها بازی کرد و به لیگ برتر راه  یافت.
 آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان مس کرمان درباره صعود تیمش به لیگ برتر می‌گوید: «بعد از ۸ سال تیم ما توانست به لیگ برتر صعود کند و مهم‌ترین فاکتور در تیم همدلی و فعل خواستن در همه ارکان باشگاه بود. بازیکنان، کادرفنی و باشگاه در مسیر حرکت کردند و خدا را شکر توانستیم آن چیزی که می‌خواستیم را به دست آوریم. در سال‌های گذشته آن حس همدلی وجود نداشت و همیشه در گام آخر شکست می‌خوردیم. مهم‌ترین ضعف تیم در سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی بود اما خدا را شکر تلاش مدیرعامل باشگاه باعث شد به لیگ برتر صعود کنیم. من هم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم اما همه بازیکنان کمک کردند و توانستیم در کار تیمی موفق باشیم.»
کاپیتان مس کرمان درباره واکنش‌ باشگاه خیبر نسبت به صعود مس کرمان و حواشی زیاد بین دو تیم در طول فصل این طور می‌گوید: «تیم خیبر یک تیم ریشه‌دار و خوب است اما فقط می‌خواهم درباره سرمربی تیم‌شان صحبت کنم. شیرینی صعود تیم‌مان به لیگ برتر در یک طرف و شکست خیبر در خرم‌آباد در یک طرف قرار دارد. شادی این پیروزی بسیار برای ما زیاد بود چون آنها یک نیم فصل برای ما حاشیه درست کردند. البته قرارداد من یکساله بود و هنوز مشخص نیست در فصل آینده در تیم حضور خواهم داشت یا خیر. پاک‌تر از همه تیم‌ها صعود کردیم. آنها می‌خواستند ما را پایین بکشانند اما در خانه خودشان شکست‌شان دادیم. اگر تیم‌های دیگر را خریدیم، پس چگونه خودشان را در زمین خودشان شکست دادیم؟ این پیروزی نشان داد که همه حرف‌های مربی خیبر فرار رو به جلو بوده است.»
 
آبی‌های اهواز وارد بازار شدند
باشگاه استقلال خوزستان که فصل سختی را پشت سر گذراند و با سه تغییر در کادرفنی در نهایت نتواست به آن چه مدنظر بود دست پیدا کند، برای موفقیت در فصل آینده و تزریق آرامش به تیم جهت بازگشت دوباره به لیگ برتر، کار خود را برای انتخاب سرمربی تیم آغاز کرد. اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان شب گذشته تشکیل جلسه دادند و در این جلسشه سهراب بختیاری‌زاده، ابراهیم اشکش و فریسات برنامه‌های خود را ارائه دادند. البته به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، اگرچه پورموسوی چند بازی آخر این تیم، بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر در حالی که باشگاه از او نیز برنامه خواسته بود، از استقلال خداحافظی کرده اما هنوز پرونده این مربی برای بررسی برنامه‌هایش باز است. گفته می‌شود استقلال خوزستان، چند گزینه غیربومی نیز مدنظر دارد و پس از بررسی برنامه‌های تمام مربیان، در نهایت با بهترین گزینه برای فصل آینده قرارداد همکاری امضا خواهد کرد تا این تیم مقتدرانه برای فصل بعدی و صعود به لیگ برتر آماده شود.
 
پایان داستان یک انتقال جنجالی
 محمد خدابنده‌لو که توانایی بازی در چند پست را دارد و پدیده لیگ بیست‌ویکم بود به‌دلیل عملکردش در ترکیب ذوب‌آهن و تیم ملی امید، در فصل نقل و انتقالات، مورد توجه چند تیم لیگ‌برتری قرار گرفت اما سرانجام ترجیح داد تا فصل آینده با پیراهن گل‌گهر  به‌میدان برود.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec