printlogo


کد خبر: 248404تاریخ: 1401/3/26 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 تیم ملی یکی مثل کی روش می‌خواهد که با جدیت بازیکنان تیم ملی را احضار کند و در زمان فراخوان، لژیونرها سریع خودشان را به تمرینات تیم ملی برسانند. اسکوچیچ هم بد نیست اما اگر کمی جدیت به خرج بدهد قطعاً تیم ملی با آمادگی بیشتری به جام جهانی قطر اعزام خواهد شد.
بابک تیموری از تهران
 
سلام. استقلالی هستم. اگر قراره در فصل جدید در حق تیم استقلال ظلم شود به ما هم بگویید تا از همین حالا نسبت به تماشای بازی‌های تیم استقلال بی‌خیال باشیم. اصلاً این وضعیت درست نیست که یک تیم دائم در حال ریخت و پاش باشد و بهترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار بگیرد اما تیم دیگر مثل استقلال هنوز که هنوزه اوضاع بازیکنان نیمکتش مشخص نشده است.
رضا برهانی مجد از تهران
 
می‌گویند کسی که خواب باشد براحتی می‌توان او را از خواب بیدار کرد ولی وا مصیبتا کسی که خودش را به خواب زده باشد اصلاً نمی‌توانید او را بیدار کنید. بازی با اسامی مربیان خیالی که برای تیم استقلال در نظر گرفته‌اند خوشایند این تیم نیست. مسئولان تیم استقلال می‌توانستند از کمک مربیان تیم استقلال استفاده کنند و این کار سختی هم نبود. در تمام تیم‌های دنیا وقتی سرمربی از تیم جدا می‌شود تا تعیین جانشین مربی اصلی از کمک مربیان استفاده می‌کنند.
محمد رحیمی از اهواز
 
سلام. لطفاً اگر امکان دارد راجع به مسابقه دو همگانی که به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد قرار است روز سوم تیرماه هزار و چهارصد و یک برگزار شود و جوایز نفیسی هم اهدا شود اطلاع‌رسانی کنید. این مسابقه ساعت 7 صبح در ورزشگاه تختی تهران شروع می‌شود. از مسئولان رسانه‌های ورزشی هم تقاضا دارم نسبت به اطلاع‌رسانی این مسابقه که روابط عمومی کنگره شهر و اداره کل ورزش و جوانان تهران میزبان هستند حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
بیات از تهران 

 


Page Generated in 0.0061 sec