printlogo


کد خبر: 248400تاریخ: 1401/3/26 00:00
ادامه موضع مبهم میرشاد ماجدی
حمایت از دراگان یا منافع ملی؟

مواضع مبهم سرپرست فدراسیون فوتبال مقابل تغییر سرمربی تیم ملی، به نابسامانی اوضاعی که امروز در تیم ملی پدید آمده است، دامن می‌زند. نه اسکوچیچ حاشیه امنی برای فعالیت دارد و نه تکلیف سرمربی دیگری را برای نشستن روی نیمکت روشن می‌کنند. همین موضوع هم خواه ناخواه روی رفتار بازیکنان با سرمربی تأثیرگذار می‌شود.
میرشاد ماجدی صبح سه‌شنبه به ایران ورزشی می‌گوید: «اینقدر درگیر مسائل داخلی فدراسیون هستم که به تغییر سرمربی فکر هم نمی‌کنم. من به شخصه نه تصمیمی برای تغییر سرمربی دارم و نه مذاکره‌ای کرده‌ام. مگر اینکه شخص دیگری تصمیم گرفته باشد.» او حتی تأکید می‌کند که از کلمه «فعلاً» پیش از جملاتش در حمایت از اسکوچیچ استفاده نشود!
شب در برنامه تلویزیونی حاضر می‌شود و می‌گوید: «اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیأت رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. بزرگ‌تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. تاکنون سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.»
تأکید او در مصاحبه اول به این نکته که تصمیمی ندارد، مگر اینکه شخص دیگری قرار باشد تصمیم بگیرد و اشاره به منافع ملی در مصاحبه دوم، کلید این ماجراست که احتمالاً به پایان اسکوچیچ می‌انجامد!

Page Generated in 0.0064 sec