printlogo


کد خبر: 248399تاریخ: 1401/3/26 00:00
برگزاری بازی با اسپانیا قطعی نیست
شمسایی: ورزش در دنیا سیاسی است

سرمربی تیم ملی فوتسال درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و بازی‌های تدارکاتی می‌گوید: «با آرژانتین در حال مکاتبه بودیم. دو روز پیش آن اتفاق برای هواپیمای ماهان افتاد. ورزش در دنیا کاملاً سیاسی است. بازی فوتبال ما با کانادا لغو می‌شود. شاید بازی ما با آرژانتین هم لغو بشود. اینکه فدراسیون می‌خواهد بهای بلیت را پرداخت کند، انجام می‌شود. حالا اگر جای دیگری اتفاقی بیفتد دست من نیست.»
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید: «نباید در باد قهرمانی آسیا و سومی جهان بخوابیم. تیم ملی نیاز به امکانات و بازی‌های تدارکاتی دارد. بازی با آرژانتین هماهنگ شده و دعوتنامه هم صادر شده است‌‌. حتی هزینه بلیت هم از سوی فدراسیون تأمین شده. انجام دادن هماهنگی‌های اولیه بر عهده ما بوده و باقیمانده ماجرا دست‌کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال است.»
شمسایی درمورد احتمال برگزاری بازی با اسپانیا توضیح می‌دهد: «توانستیم با سرمربی تیم ملی اسپانیا ارتباط برقرار کنیم و قرار شد اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاقی رخ نداد، درخواست این مسابقه را برای ۱۰ شهریور در ایران به این کشور داده‌ایم و باید فدراسیون این کشور موافقت خود را اعلام کند. هیچ چیز مشخص نیست. باید روال قانونی کار طی شود. البته برای حضور در تورنمنت تایلند درخواست کردیم تاریخ این مسابقات تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، در تورنمنت تایلند هم شرکت می‌کنیم.»

Page Generated in 0.0058 sec