printlogo


کد خبر: 248323تاریخ: 1401/3/24 00:00
هاشمیان، دور از بازیکنان

وحید هاشمیان هنگامی که بازیکن تیم ملی بود به عنوان چهره‌ای کاملاً درون‌گرا شناخته می‌شد و با سایر ملی‌پوشان ارتباطی کاملاً رسمی داشت. 
این بازیکن در اغلب مواقع اردو ترجیح می‌داد خود را با کتاب خواندن سرگرم کند و خیلی تمایلی به قرار گرفتن در جمع سایر نفرات نداشت. 
وحید به طور کلی از حواشی فوتبال گریزان بود و همین مسأله موجب شده بود تا ارتباطش با بقیه ملی‌پوشان همواره در یک حد تعریف شده باقی بماند. 
وقتی وحید هاشمیان به عنوان مربی تیم ملی به کار فراخوانده شد اغلب کارشناسان تصور می‌کردند او قرار است در اتخاذ تدابیر تاکتیکی به سرمربی کمک کند ولی حالا با جدایی کریم باقری هاشمیان عملاً تنها دستیار ایرانی تلقی می‌شود و اردوی قطر نشان داد وحید به طور کلی مربی‌ای نیست که با ملی‌پوشان قاطی شود و ارتباط نزدیکی با آنها داشته باشد. 
این دقیقاً یکی از مشکلات تیم ملی به حساب می‌آید و بازیکنان به نوعی از کادرفنی دور شده‌اند چون اسکوچیچ هم چهره‌ای نیست که مانند کی‌روش یا بلاژویچ با بازیکنان رابطه دوستانه عمیقی داشته باشد، به همین خاطر تیم ملی باید حتماً در ادامه راه یک دستیار ایرانی جدید به خدمت بگیرد تا این خلأ را پر کند.
 

Page Generated in 0.0051 sec