printlogo


کد خبر: 248298تاریخ: 1401/3/24 00:00
واکنش قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان جهان به دعوت علی‌ حسینی:
مگر چیزی تغییر کرده که برگردیم اردو؟

 سعید علی‌حسینی که به تازگی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان انتخاب شده است، روز گذشته از 23 وزنه‌بردار برای حضور در اردوی گلستان دعوت کرد که در این بین اسامی ملی‌پوشان معترض هم وجود دارد، اما اینکه آنها در این اردو حضور پیدا کنند یا خیر، مشخص نیست. علیرضا یوسفی، قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان و قوی‌ترین وزنه‌بردار حال حاضر جهان در رده سنی جوانان تأکید دارد تا شرایط کیفی و کمی وزنه‌برداری در شأن وزنه‌برداران و وزنه‌برداری ایران نباشد هرگز به اردو برنمی‌گردند. او با تشکر از دعوت علی‌حسینی به اردوی تیم ملی تأکید دارد:«مگر چیزی تغییر کرده و عوض شده که ما برگردیم اردو؟»
علیرضا یوسفی یکی از ملی‌پوشان معترض در مورد دعوت علی‌حسینی می‌گوید:«تشکر می‌کنیم که آقا سعید ما را به اردو دعوت کردند. اما مگر چیزی درست شده است یا وضعیت نسبت به قبل تغییری داشته که بخواهیم به اردو بازگردیم؟ شرایط همانند گذشته بوده و اتفاق مثبتی نیفتاده است.»
قهرمان طلایی وزنه‌برداری جهان در رده سنی جوانان ادامه می‌دهد:«این اردو در استان گلستان است، اما مگر همه اردوها قرار است در این استان برگزار شود؟ از نظر ما چیزی درست نشده و تا زمانی هم که شرایط مناسب نباشد، به اردو باز نمی‌گردیم.»
یوسفی در پاسخ به این سؤال که آیا سعیدعلی‌حسینی با او تماس داشته است یا خیر، می‌گوید:«بله، او هفته گذشته با ما تماس گرفت اما ما موضع خود را به او گفتیم. هر 15 وزنه‌بردار معترض هم که اردو را ترک کردند روی مواضع خود هستند. ما تا زمانی که شرایط درست نشود به اردو نمی‌رویم.»
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز ۲۴ خرداد به‌مدت ۲۱ روز در گلستان تدارک دیده شده است.
 

Page Generated in 0.0058 sec