printlogo


کد خبر: 248291تاریخ: 1401/3/24 00:00
چرا حسینی بازی نکرد آقای اسکوچیچ؟
مهدی‌پور و حسین‌زاده تنها نماینده‌های استقلال مقابل الجزایر

در بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل الجزایر شش بازیکن دعوت شده از استقلال در جمع شاگردان اسکوچیچ در ترکیب اصلی جایی نداشتند. 
در این بازی که در نهایت با نتیجه 2-یک به نفع الجزایری‌ها به پایان رسید فقط مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کردند. در حالی که ایران اشتباهات و ضعف‌های زیادی در خط دفاع و دروازه خود داشت اسکوچیچ حاضر به بازی دادن سید حسین حسینی با رکورد بیشترین کلین‌شیت و کمترین گل خورده در این فصل لیگ برتر نشد. صالح حردانی یکی دیگر از بازیکنانی بود که این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود در لیگ به جای گذاشت اما او هم فرصتی در بازی دوستانه مقابل الجزایر پیدا نکرد.
 شاید بهتر بود اسکوچیچ به جای بازی دادن به بازیکنانی که پست تخصصی آنها دفاع وسط نیست، به عارف غلامی دفاع وسط تخصصی قهرمان لیگ برتر بازی می‌داد. اگر قرار بر گل خوردن روی اشتباه مدافعان وسط بود بهتر بود این اشتباه از طرف دفاع وسط‌های تخصصی صورت بگیرد نه بازیکنی که این فصل فقط در تیم ملی در پست دفاع وسط بازی کرده 
است. 
مهدی‌پور و حسین‌زاده تنها بازیکنانی که فرصت بازی داشتند به جای احمد نوراللهی و علی قلی‌زاده وارد بازی شدند که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و نشان دادند شایسته بازی کردن در دقایق بیشتری برای تیم ملی هستند.

Page Generated in 0.0059 sec