printlogo


کد خبر: 248290تاریخ: 1401/3/24 00:00
جواب دو پهلوی نکونام به پیشنهاد دوباره استقلال
تا این لحظه جوابم منفی است به استقلال نمی‌آیــــــــم!

عصر یکشنبه در حالی که همه نگاه‌ها به سمت انتخاب سرمربی خارجی بود، بار دیگر خبری با این مضمون که باشگاه استقلال در حال مذاکره با جواد نکونام است در فضای رسانه‌ای پیچید. 
تحقیقات خبرنگار ایران ورزشی نیز نشان می‌داد که خبر درست است و در صفحه یک شماره روز گذشته ایران ورزشی نیز خبر کوتاهی پیرامون مذاکرات دوباره با نکونام منتشر 
شد.
یک روز بعد از انتشار خبر مذاکرات تازه استقلال با نکونام این مربی حرف‌های کوتاهی درباره حضور در استقلال به زبان آورد که بسیار دو پهلو و متناقض بود. نکونام در ابتدای صحبت‌هایش این جمله را به زبان آورد: «تا این لحظه جواب من به استقلال منفی است.» سپس نکونام در ادامه صحبت‌هایش این جملات را به زبان آورد: «با احترام به استقلال نمی‌آیم.»
اینکه چرا نکونام در ابتدای صحبت‌هایش گفته تا این لحظه جواب من منفی است نشان می‌دهد که او همچنان بی‌میل نیست که به‌عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کند. اما اینکه او به شکلی محترمانه نیز انصراف خود را در ادامه حرف‌های کوتاهش اعلام کرده نیز نشان می‌دهد به دلایلی قصد فعالیت در باشگاه استقلال را ندارد.
این دو جمله دو پهلو شاید نشأت گرفته از برخی پیش‌بینی‌های گزینه سرمربیگری استقلال برای آینده باشد. شاید نکونام در  محاسبات خود به نتایجی رسیده که چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و شاید او از مدیران استقلال تضمین‌های محکمی را طلب کرده که هنوز به خواسته‌اش دست نیافته است.
به هر حال هرچه هست نکونام را تا این لحظه باید سرمربی فولاد خوزستان دانست اما وقتی خود آقا جواد صراحتاً اعلام کرده تا این لحظه من سرمربی استقلال نیستم را هم باید به‌عنوان حرفی مهم تلقی کرد و این انتظار را داشت که شاید او در روزهای آتی بازهم مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته باشد.
البته مدیران استقلال به جذب الکساندر نوری نیز نزدیک شدند اما این مربی مطالبات مالی بزرگی از این باشگاه دارد و احتمالاً جذب نوری منتفی خواهد شد.
هرچه هست اما این پروسه زمان‌بر برای هواداران استقلال بسیار آسیب‌رسان است و افکار آنها را سخت مخدوش می‌کند؛ هوادارانی که عمیقاً دوست دارند تکلیف تیم‌شان مشخص شود تا شاید همچون باشگاه رقیب بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کنند. بدون شک اگر فرهاد مجیدی لااقل یک فصل دیگر در استقلال باقی می‌ماند اوضاع به این شکل پیش نمی‌رفت اما جدایی سرمربی سابق استقلال باعث شد مدیران این باشگاه در یک چالش بزرگ گرفتار شوند و نتوانند با وجود گذشت دو هفته از جدایی فرهاد مجیدی، سرمربی جدید را انتخاب کنند.

Page Generated in 0.0057 sec