printlogo


کد خبر: 248289تاریخ: 1401/3/24 00:00
دوشنبه شد، خبری از کادر فنی نشد
قول جدید آجورلو: سرمربی تا آخر هفته اعلام می‌شود

مدیران باشگاه استقلال هفته پیش اعلام کرده بودند که دوشنبه این هفته سرمربی استقلال مشخص خواهد شد. این وعده در اوج مذاکرات با جواد نکونام داده شد. اما بعد از عقب‌نشینی جواد از مربیگری استقلال، مدیران این باشگاه پروسه سخت انتخاب سرمربی خارجی را دنبال کردند که نام‌های بسیاری در رسانه‌ها به چشم خورد تا اینکه سرانجام نام الکساندر نوری مطرح شد. گزینه‌ای که بدرستی مشخص نیست در مذاکرات خود با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده یا خیر؟! درباره نوری گفته می‌شود که خواستار دریافت دستمزد ارزی شده است و باشگاه استقلال از این مربی خواسته زمانی را برای ارزیابی مطالبه مالی او صرف کند تا درنهایت به این پیشنهاد پاسخ دهد. به درازا کشیدن انتخاب سرمربی استقلال در هرحال نگرانی عمیق هواداران باشگاه استقلال را به‌دنبال داشته و انتقادهای بسیاری به استراتژی مدیران باشگاه استقلال می‌شود.
همین فضای نا‌امید‌کننده سبب شد یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای خبر از انتخاب سرمربی تا پایان هفته جاری بدهد. تحقیقات ایران ورزشی در این راستا نشان می‌دهد که مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال از اعضای هیأت مدیره خواسته چنین موضوعی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا قدری نگرانی هواداران کاسته شود. درواقع این خبر وعده جدید مدیرعامل باشگاه استقلال است که این روزها ترجیح می‌دهد در سکوت به مدیریت این باشگاه ادامه دهد و حرفی به زبان نیاورد.
البته چنین استراتژی از ابتدای فصل از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال اتخاذ شده و اتفاق غریبی نیست اما شاید بهتر بود مدیرعامل باشگاه استقلال رأساً وارد کارزار اطلاع‌رسانی می‌شد تا قدری از نگرانی هواداران استقلال کاسته شود. به هرحال آجورلو اکنون ترجیح داده غیرمستقیم با هواداران این باشگاه گفتمان کند و وعده آخر هفته را بدهد که باید دید وعده آقای مدیر به سرانجام خواهد رسید یا خیر؟!
اینکه از میان نکونام یا نوری چه کسی به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شود روشن نیست. حتی ممکن است پای یک گزینه سومی نیز درمیان باشد و فردی درنهایت به سرمربیگری استقلال منصوب شود که نامش در رسانه‌ها مطرح نشده است. همه این احتمالات اما شاید در برهه کنونی اهمیت چندانی نداشته باشد. اینکه سرمربی استقلال در آینده ایرانی است یا خارجی بدون شک موضوع پراهمیت امروز نیست و آنچه اهمیت دارد این است که باشگاه استقلال هرچه زودتر تکلیف نیمکت این تیم را مشخص کند تا درنهایت اقداماتی در راستای جذب بازیکنان جدید انجام شود و استقلال از قافله نقل و انتقالات عقب نماند.

Page Generated in 0.0061 sec