printlogo


کد خبر: 248288تاریخ: 1401/3/24 00:00
خبر

استقلال نگران جدایی مدافع بوشهری
دانشگر نباید جایی برود

 

محمد دانشگر در فصلی که سپری شد برخلاف فصول قبلی، اصلاً بازیکن حاشیه‌سازی نبود و با فرهاد مجیدی دچار مشکل نشد به طوری که فرهاد بارها در دیدارهای مهم به او اعتماد کرد و حتی هواداران استقلال اعتقاد داشتند این بازیکن باید به تیم ملی هم دعوت می‌شد. اگر مجیدی در استقلال می‌ماند حتماً دانشگر در فهرست بازیکنان او برای فصل آینده قرار داشته اما حالا فرهاد جدا شده و البته قرارداد این مدافع بوشهری هم به پایان رسیده است ولی مسئولان باشگاه استقلال به هیچ عنوان نمی‌خواهند او را از دست بدهند به همین خاطر در روزهای گذشته برایش پیغام فرستاده‌اند فعلاً با هیچ تیمی مذاکره نکند چون قطعاً در فهرست تمدیدی‌ها قرار دارد و سرمربی جدید نیز مشکلی با او نخواهد داشت. دانشگر در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود ولی هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است.
 
 جاپای مدافع برزیلی در استقلال سفت نیست
تمدید با داسیلوا به شرط تأیید سرمربی جدید
یکی از اهداف مدیران باشگاه استقلال برای فصل بیست و یکم استفاده حداکثری از نیروهای داخلی است تا به هرشکل ممکن صرفه‌جویی ارزی شود و این باشگاه درصورت لزوم اقدام به خریدهای خارجی کند. با توجه به اینکه همچنان ممکن است سرمربی آینده استقلال خارجی باشد، منابع مالی این باشگاه باید حفظ شود. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال قصد ندارند در اقدامی پیش‌دستانه قرارداد رافائل داسیلوای برزیلی را که در فصل بیست و یکم نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت، تمدید کنند. این سیاست درحالی اعمال شده که به محض قهرمانی استقلال در لیگ برتر از سوی نزدیکان مجیدی در فضای مجازی اعلام شد که این بازیکن به طور قطع در استقلال فصل بعد باقی خواهد ماند اما جدایی مجیدی نشان داد که اساساً سرمربی استقلال هیچ فکری برای تمدید قرارداد این مدافع نداشته است و حالا هم مدیران باشگاه استقلال ریش و قیچی را دست سرمربی آینده می‌دهند تا اگر به این بازیکن احساس نیاز کرد، در راستای جذب او اقدام کنند. با توجه به اینکه خبرهایی درباره جدایی رافائل نیز شنیده شد بعید است این بازیکن نیز در فصل آتی در استقلال دیده شود.
 
پیشنهاد سرمربیگری گابریل صحت نداشت
باشگاه استقلال مذاکره با پین را تکذیب کرد
هفته پیش برخی رسانه‌ها مدعی شدند که مدیران باشگاه استقلال تمایل دارند از گابریل پین به‌عنوان سرمربی استفاده کنند. از قول این مربی ایتالیایی نیز نوشته شد که تنها برای سرمربیگری در استقلال فعالیت خواهد کرد اما حجت کریمی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با قاطعیت چنین طرحی را در باشگاه استقلال تکذیب کرد تا مشخص شود که از بیخ و بن موضوع کذب بوده است. البته ایران ورزشی جزو رسانه‌هایی بود که هرگز به موضوع سرمربیگری پین نپرداخت و حتی این ماجرا را به چالش کشید. صحبت‌های عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که به تازگی مطرح شده نشان می‌دهد که پین هیچ وقت جزو گزینه‌های سرمربیگری در استقلال نبوده است و شاید هم به همین دلیل این مربی ایتالیایی دو روز پیش تلویحاً جدایی خود از استقلال را به گوش مدیران این باشگاه رساند. پرونده پین با استقلال را باید مختومه دانست.

 


Page Generated in 0.0045 sec