printlogo


کد خبر: 248287تاریخ: 1401/3/24 00:00
سوژه

  غلامپور تحت هر شرایطی می‌ماند!
 این روزها آنقدر اسامی مربیان مختلف برای استقلال مطرح می‌شود که هواداران این تیم دچار سرگیجه شده‌اند. هیچ تضمینی نیست نام مربی که صبح عنوان می‌شود، شب همان روز هم نامش جزو گزینه‌ها باشد چون فوراً اسم جدیدی در سایت‌ها و فضای مجازی بر سر زبان‌ها می‌افتد و خیلی زود مربی تازه مطرح شده مورد ارزیابی قرار گرفته و درباره‌اش نظر می‌دهند! معمولاً هم وقتی مربی ایرانی باشد با واکنش منفی از سوی هواداران مواجه شده و در نهایت مربی مورد نظر پشیمان می‌شود از اینکه در باشگاه استقلال رفت و آمد کرده است. به طورکلی طی چند وقت اخیر باشگاه استقلال به محله برو بیا تبدیل شده و همین مسأله هواداران این تیم را به‌شدت نگران کرده است. روز گذشته اما کریمی یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال این‌طور گفت: «گزینه داخلی که در حد استقلال باشد، نداریم. تمام اختیارات را به مدیرعامل باشگاه واگذار کردیم و او صددرصد بهترین گزینه خارجی را انتخاب خواهد کرد.» به این ترتیب مسئولان استقلال در اعلام رسمی به این نکته اشاره کردند که سرمربی فصل جدید استقلال خارجی است.
 اما مسأله‌ای که درخصوص نیمکت مربیان استقلال قابل تأمل خواهد بود، این است که بهزاد غلامپور به احتمال زیاد در بین مربیان تیم استقلال ماندنی خواهد شد و با مربی جدید کار می‌کند. به‌دلیل رکوردی که استقلال در کلین‌شیت و خط دفاعی از آن خود کرد، بهزاد غلامپور نشان داد عملکرد خیلی خوبی داشته و از آنجا که ارتباط خوبی هم با گلرهای استقلال دارد احتمال اینکه بماند زیاد است. البته مدیران استقلال مدعی شدند تا روز پنجشنبه سرمربی جدید را معرفی می‌کنند و در صورتی که مربی جدید بیاید خیلی زود تکلیف نیمکت استقلال را مشخص می‌کند.
 
 
 مذاکره استقلال با چند مربی برای دستیاری
مدیران استقلال همزمان که موضوع انتخاب سرمربی را دنبال می‌کنند نیم‌نگاهی به انتخاب دستیارانی هم دارند. در همین راستا گفت‌و‌گوهایی به طور غیر رسمی میان استقلالی‌ها با چند مربی جوان هم صورت گرفته تا اگر این تیم صاحب سرمربی خارجی شد کارنامه این مربیان جوان در اختیار او قرار بگیرد و در نهایت از میان آنها یکی دو نفر به‌عنوان دستیاران ایرانی استقلال انتخاب شوند. البته ظاهراً اغلب مربیان جوان مد نظر استقلالی‌ها تمایل زیادی نسبت به این مسأله نشان نداده‌اند و مدعی‌اند که بهتر است خود سرمربی نفراتش را انتخاب کند نه اینکه برای گزینش دستیاران ایرانی سراغ کسانی برود که شناختی از آنها ندارد و توسط دیگران معرفی شده‌اند. درواقع مدیران باشگاه استقلال که نمی‌دانند درنهایت چه کسی سرمربی استقلال می‌شود بنا دارند با این اقدامات جلوی هدررفت زمان به ضرر این تیم را بگیرند.

 


Page Generated in 0.0060 sec