printlogo


کد خبر: 248285تاریخ: 1401/3/24 00:00
خبر

 یوونتوس، میلان و نیوکاسل خواهان آسنسیو
ژرژ مندس، ایجنت مارکو آسنسیو، امیدوار است این بازیکن را به باشگاه دیگری ببرد. نیوکاسل، میلان و یوونتوس سه باشگاهی هستند که بر سر جذب این بازیکن رئال مادرید رقابت می‌کنند.
 
چلسی اسلونینا را می‌خرد
رئال مادرید به‌دنبال جذب گاگا اسلونینا بوده، اما به نظر می‌رسد این دروازه‌بان شیکاگو فایر به چلسی خواهد رفت. پیشنهاد رئال برای خرید او رد شده است و چلسی مذاکراتی پیشرفته با باشگاه فایر داشته است. انتظار می‌رود این دروازه‌بان 18ساله با قیمت 10 میلیون یورو فروخته شود.
 
اریکسن برنتفورد را ترک می‌کند
کریستین اریکسن تصمیم گرفته پس از پایان قرارداد کوتاه‌مدت‌اش با برنتفورد، این تیم را ترک کند. این بازیکن دانمارکی که پس از حمله قلبی در یورو 2020، ژانویه به میادین برگشت، ممکن است دوباره به تاتنهام برود.
 
پیشنهاد آرسنال برای اوسیمن رد شد
آرسنال یک پیشنهاد اولیه برای ویکتور اوسیمن به ناپولی داده که رد شده است. پیشنهاد آنها 60 میلیون یورو بوده ولی ناپولی قیمت او را دست‌کم 100 میلیون یورو می‌داند. مهاجم گلزن ناپولی از نظر میکل آرتتا سرمربی آرسنال، گزینه مناسبی برای رفع مشکل خط حمله این تیم است.
 
 چلسی خواهان حکیمی
چلسی همچنان به جذب اشرف حکیمی، مدافع راست پاری‌سن‌ژرمن علاقه دارد. آنها در سال 2021 و پیش از رفتن او به فرانسه هم این بازیکن را می‌خواستند و شاید دوباره برای خرید این مدافع مراکشی اقدام کنند.
 
مارسی به‌دنبال بازیکن آرسنال
مارسی خواهان جذب نونو تاوارس، مدافع کناری آرسنال است. این باشگاه فرانسوی می‌خواهد این بازیکن 27ساله را برای فصل پیش رو قرض بگیرد. آرسنال می‌خواهد آرون هیکی را از بولونیا جذب کند و به همین دلیل شاید اجازه رفتن را به تاوارس بدهد.
 
رم، مشتری عجیب مرتنس
دریس مرتنس شاید در انتقالی حیرت‌انگیز راهی رم شود. قرارداد این ستاره بلژیکی با ناپولی رو به پایان است و بعید است او قراردادش را تمدید کند. رم امیدوار است این بازیکن را جذب کند. لاتزیو هم او را زیر نظر دارد.
 
 نرس به جای دی‌ماریا؟
یوونتوس به‌دنبال گزینه‌های دیگری برای تقویت خط حمله‌اش است. آنها آنخل دی‌ماریا را می‌خواهند اما این بازیکن هنوز تصمیمش را نگرفته و یووه هم قصد ندارد بیش از این معطل او بماند. حالا نام داوید نرس مهاجم شاختار دونتسک به‌عنوان گزینه یووه مطرح شده است. البته یوونتوس هنوز پیشنهادی رسمی برای نرس نداده است.
 
 مشتریان فراوان برای زانیولو
نیوکاسل امیدوار است بتواند یوونتوس و میلان را در جذب نیکولو زانیولو به چالش بکشد. این ملی‌پوش ایتالیا قراردادش را با رم تمدید نمی‌کند و تیم‌های زیادی را نیز خواهان خود می‌بیند. درخشش او در تیم رم باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد اما به نظر می‌رسد قدرت مالی نیوکاسل و پروژه جاه‌طلبانه این باشگاه، برگ برنده آنها در جذب زانیولو باشد.
 
مهاجم بارسلونا به مکزیک می‌رود؟
مذاکرات بین تولوکا و سویا در جریان است تا لوک دی‌یونگ، پس از پایان حضور قرضی در بارسلونا، به این باشگاه مکزیکی برود. ادینسون کاوانی هم زیر نظر این باشگاه بوده اما او ترجیح می‌دهد در اروپا بماند.
 
دومفریس دوست دارد به منچستریونایتد برود
اینتر ممکن است دنزل دومفریس را پس از تنها یک فصل حضور در 
سری آ بفروشد. این مدافع کناری هلندی امیدوار است به منچستر یونایتد برود تا زیر نظر اریک تن‌هاخ کار کند.

 


Page Generated in 0.0048 sec