printlogo


کد خبر: 248283تاریخ: 1401/3/24 00:00
آلمان – ایتالیا؛ 23:15
تقابل دوباره رقبای قدیمی

آلمان در حالی به مصاف ایتالیا، رقیب دیرینش می‌رود که در لیگ ملت‌های اروپا، دو امتیاز کمتر از این تیم کسب کرده است. هر دو تیم در بازی قبلی خود به تساوی رسیده‌اند و حالا برای دومین بار در عرض دو هفته به مصاف هم می‌روند.
آلمان چهار تساوی یک - یک پیاپی در دیدارهای اخیرش داشته که سه تایش در لیگ ملت‌های اروپا بوده است. آنها به دنبال اولین بردشان در گروه 3 هستند، و امیدوارند که در دیدارهای باقی‌مانده، به دور نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.
آلمان هرگز در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حاضر نبوده است. در دیدارهای اخیر این تیم، کای هاورتز و تیمو ورنر خوب کار نکرده‌اند و هانسی فلیک به این ترتیب شروع خوبی در این تیم نداشته است. آلمانی‌ها در هفت بازی خارج از خانه خود از زمان آغاز لیگ ملت‌ها در سال 2018، تنها یک برد به دست آورده‌اند.
این تیم حالا در اندیشه کسب سه امتیاز دیدار با ایتالیا است، تیمی که تغییرات گسترده‌ای را دارد تجربه می‌کند. آلمان در پنج بازی اخیر خود برابر ایتالیا در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است.
ایتالیا که به شکلی فاجعه‌بار به جام جهانی قطر نرسید، وارد مرحله جوانگرایی شده و روبرتو مانچینی به برخی بازیکنان برای اولین بار در ترکیب تیم ملی بازی داده است. در بازی با انگلیس، تنها دو بازیکن از فینال یورو 2020 در ترکیب ایتالیا حضور داشتند. ایتالیا که فینالیسیما را برابر آرژانتین باخت، حالا با پنج امتیاز در صدر جدول گروه 3 قرار دارد؛ یک امتیاز بالاتر از مجارستان، تیم شگفتی‌ساز گروه. تیم مانچینی در این بازی‌ها نباخته است.
اخبار دو تیم
هانسی فلیک شاید تصمیم بگیرد به چند بازیکن خود استراحت بدهد. اما یوناس هافمن که در چهار بازی اخیر خود برای آلمان سه گل زده است، احتمالاً در پست مدافع راست حضور می‌یابد.
هاورتز خوب نبوده و احتمالاً لروی سانه و توماس مولر در ترکیب حضور خواهند یافت. کریم ادیمی و لوکاس انمچا هم گزینه‌های جوان‌تر فلیک هستند.
سرژ گنابری، دیگر بازیکن بایرن مونیخ، دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا است و شاید در این بازی به میدان نرود. مارکو رویس هم مصدومیت عضلانی دارد.
اما پیش‌بینی ترکیب مانچینی سخت است. این مربی سابق اینتر نشان داده که دوست دارد از بازیکنان مختلفی بهره بگیرد. متئو پسینا از آتالانتا که در یورو دقایقی بازی کرد و بعد از آن افت کرد، مقابل انگلیس در کنار جیان‌لوکا اسکاماکا خوش درخشید. فدریکو گاتی از یوونتوس هم شنبه اولین بازی ملی‌اش را انجام داد. هر دو نفر امیدوارند که در ترکیب 3-3-4 مانچینی به میدان بروند. البته ویلفرید گنونتو هم خوب کار کرده و شاید در ترکیب بازی کند.
چندین هافبک ایتالیا یا مصدوم هستند یا بعد از باخت مقابل آرژانتین از اردوی تیم رفته‌اند. نیکولو بارلا در مرکز خط میانی حضور می‌یابد و احتمالاً مانوئل لوکاتلی از ترکیب دور خواهد ماند.
 
ترکیب احتمالی:
آلمان: نویر، کلاسترمن، زوله، رودیگر، هافمن، کیمیش، گوندوغان، رائوم، سانه، مولر، ورنر.
 ایتالیا: دوناروما، فلورنتزی، مانچینی، باستونی، دی‌مارکو، فراتزی، تونالی، بارلا، پلگرینی، اسکاماکا، گنونتو.
 
دیگر دیدارهای امروز و امشب به این ترتیب است: ارمنستان – اسکاتلند؛ مولداوی – آندورا؛ بوسنی – فنلاند؛ انگلیس – مجارستان؛ لیختن‌اشتاین – لتونی؛ لوکزامبورگ – جزایر فارو؛ هلند – ولز؛ لهستان – بلژیک؛ رومانی - مونته‌نگرو؛ ترکیه – لیتوانی؛ اوکراین – جمهوری ایرلند.

Page Generated in 0.0058 sec