printlogo


کد خبر: 248279تاریخ: 1401/3/24 00:00
پیرلو در ترکیه مربیگری را از سر گرفت
کاراگمرک چالش جدید آندره‌آ

بعد از یک سال بیکاری، آندره‌آ پیرلو دوباره به دنیای مربیگری برگشت. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که در پایان فصل 21-2020 بعد از تنها یک فصل نشستن روی نیمکت یووه اخراج شد و جای خود را به ماسیمیلیانو آلگری داد، از فصل آینده روی نیمکت تیم فاتح کاراگمرک ترکیه خواهد نشست. این دومین تجربه مربیگری پیرلوی 43 ساله خواهد بود، کسی که در اولین فصل مربیگری‌اش دو جام برای بانوی پیر کسب کرد: سوپرجام و جام حذفی ایتالیا.
ستاره سابق یوونتوس و میلان، با تیم کاراگمرک قراردادی یکساله بسته و امروز هم به‌صورت رسمی به هواداران تیمی که فصل گذشته هشتم شد، معرفی خواهد شد. پیرلو سال 2020 در حالی دوران مربیگری‌اش را آغاز کرد که پیش از آن هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشت. زیر نظر او یوونتوس با سبکی متفاوت و هجومی‌تر از تیم فعلی بازی می‌کرد اما در نهایت مدیران باشگاه ترجیح دادند که ماسیمیلیانو آلگری را روی کار بیاورند. یوونتوس پیرلو 53 بازی در تمام مسابقات انجام داد که 34 تای آنها را برد، 10 تا مساوی داشت و 8 بار هم باخت. با این حال پایان قهرمانی‌های متوالی این تیم در سری A، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه را مجاب کرد که پیرلو را برکنار کند.
پیرلو پس از عقد قرارداد با تیم کاراگمرک گفت:«بسیار خوشحالم که این ماجراجویی جدید را آغاز می‌کنیم. کاراگمرک از تو متشکرم.» تیم کاراگمرک سال 2020 از دسته دوم فوتبال ترکیه به دسته اول صعود کرد و فصل گذشته هشتم شد. این تیم در محله کاراگمرک در منطقه فاتح شهر استانبول مستقر است که محدوده اروپایی استانبول محسوب می‌شود اما در حال حاضر بازی‌های خانگی‌اش را در تیم المپیک آتاتورک که در حومه شهر واقع است انجام می‌دهد.» کاراگمرک فصل گذشته دارای بازیکنانی مانند لوکاس بیگلیا، فابیو بورینی و احمد موسی بود.

Page Generated in 0.0046 sec