printlogo


کد خبر: 248265تاریخ: 1401/3/24 00:00
خبر

کنایه عضو هیأت مدیره سپاهان
جلسات هیأت مدیره به درد فوتبالی‌ها نمی‌خورد
علیرضا افضل عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان همچنان در جلسات هیأت مدیره باشگاه حاضر نمی‌شود. 
او در این‌باره با کنایه می‌گوید: «جلسات هیأت مدیره به درد ما ورزشی‌ها نمی‌خورد و افراد خاصی باید در هیأت مدیره باشند! کاری از دست ما برنمی‌آید. استعفایی نداشته‌ام و به نظرم نیاز به استعفا نیست. اگر نیاز بود، به ما احترام می‌گذاشتند و کسی را جایگزین‌مان می‌کردند. وقتی برای ما ارزش قائل نشوند، نمی‌توانیم کاری برای ورزش اصفهان انجام بدهیم. دو سال در خدمت آنها بودم اما الان دیگر نیستم. تصمیمات باشگاه به من ارتباطی ندارد.»
 
یک مربی ایتالیایی گزینه اصلی باشگاه تراکتور
ادامه همکاری باشگاه تراکتور با ارطغرول ساغلام برای فصل آینده به دلیل اختلاف مالی طرفین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مذاکره مدیران باشگاه تبریزی با این مربی ترکیه‌ای تا این لحظه نتیجه‌ای در پی نداشته 
است. 
باشگاه تراکتور پس از بالا گرفتن اختلاف با ساغلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد همزمان با ادامه رایزنی‌ها با این مربی، با چند گزینه دیگر نیز وارد مذاکره شده است و طی روزهای آینده هدایت این تیم به یک مربی در سطح نام و شأن باشگاه بزرگ تراکتور سپرده خواهد شد. 
در همین راستا نیز خبر می‌رسد باشگاه تراکتور در گام اول طی روزهای گذشته مذاکراتی با الکس نوری داشته است اما این مذاکرات در همان مراحل نخست به دلیل مبلغ بالای پیشنهادی این مربی متوقف شده و نوری از جمع گزینه‌های تراکتوری‌ها خارج شده است. 
در این بین اما شنیده می‌شود شانس مربی ایتالیایی برای حضور در تبریز بالاتر از سایر گزینه‌ها است و در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات تراکتور با ساغلام، مذاکرات رسمی و نهایی با این مربی ایتالیایی آغاز خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0061 sec