printlogo


کد خبر: 248262تاریخ: 1401/3/24 00:00
خوزستان

باشگاه نفت‌ آبادان؛
معرفی سرمربی بزودی
جهانگیر کی‌شمس سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل بیست و دوم می‌گوید: «متأسفانه تیم‌های نفتی خوزستان با توجه به نامشخص بودن وضعیت مالی‌شان همیشه به عنوان آخرین تیم‌ها بسته می‌شوند. ضمن اینکه بهترین مربیان و بازیکنان جذب تیم‌های دیگر می‌شوند و بعد هم به ما گله‌مند می‌شوند که چرا فلان بازیکن خوب و مطرح برای نفت آبادان جذب نشد؟ متأسفانه روشن نبودن وضعیت مالی و اینکه نمی‌دانیم برای فصل آینده چقدر بودجه داریم کار ما را سخت می‌کند، در حالی که سایر تیم‌ها پیش از پایان مسابقات لیگ، بودجه فصل آینده‌شان مشخص می‌شود. هر فصل تیم‌های نفتی خوزستان به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی‌شان امکان برنامه‌ریزی بلندمدت ندارند و به همین دلیل دچار روزمرگی می‌شوند. حتی تیم‌های لیگ یکی مثل خیبر خرم‌آباد وضعیت مالی‌شان از صنعت نفت آبادان بهتر است. به طور مثال اگر فصل گذشته به مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت آبادان ۶۰ میلیارد تومان بودجه دادند که برای تمامی تیم‌های‌مان بود، تیم لیگ یکی خیبر خرم‌آباد نیز به تنهایی ۶۰ میلیارد تومان بودجه داشت و همین باعث شده بود که حتی بتواند بازیکنان خوب و گرانقیمتی را به خدمت بگیرد. به نظر من وضعیت تیم‌های لیگ یکی نیز بهتر از ما است.» او با اشاره به مذاکره با منصوریان برای فصل آینده این طور می‌گوید: «صحبت‌های اولیه با این مربی انجام شده و این مربی برای فصل آینده مدنظر باشگاه نفت آبادان است. البته شنیده‌ام که آقای منصوریان هم پیشنهاداتی داشته و مذاکراتی هم صورت گرفته است اما در حال حاضر گزینه ما برای سرمربیگری تیم خود او است که امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد. انتخاب سرمربی نفت آبادان و همچنین انتخاب بازیکنان و زمان برگزاری اردوی تیم بزودی و تا چند روز آینده نهایی می‌شود.»
 
 
پاتوسی: از چند تیم ایرانی پیشنهاد دارم
قرارداد آیاندا پاتوسی با فولاد در پایان ژوئن (۱۰ تیر) به پایان می‌رسد و او در آن زمان بازیکن آزاد خواهد بود، هنوز سران فولاد برای تمدید قرارداد با او به توافق نرسیده‌اند. او می‌گوید: «من واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و تصمیمم را نگرفته ام. من از باشگاه‌های دیگر هم پیشنهاد دارم و باید در تصمیم‌گیری محتاط و مطمئن باشم. من از باشگاه‌های دیگر ایران پیشنهاد دارم و از چند تیم خارج از ایران هم پیشنهاد دارم اما نمی‌خواهم به باشگاه یا کشور اشاره کنم.» او درباره بازگشت به آفریقای جنوبی می‌گوید: «امکان رخ دادن هر چیزی است و نمی‌توانم چیزی را رد کنم. من نمی‌توانم بگویم که قطعاً فصل آینده به آفریقای جنوبی باز نمی‌گردم. مدیران و سایر باشگاه‌ها به من علاقه‌مند هستند، اما من با کسی در مورد پیوستن به هیچ یک از باشگاه‌ها صحبت نکرده‌ام.»
 
 
مرادیان: حقم بود بیشتر در فولاد بازی کنم
دروازه‌بان فولاد جدایی از این تیم بعد از ۷ سال را سخت تلقی می‌کند. احسان مرادیان می‌گوید: «من هفت سال در فولاد بودم و در این سال‌ها تمام تلاشم را کردم و زحمت کشیدم. خدا را شکر می‌کنم که قهرمانی سوپرجام و جام حذفی را به همراه فولاد به دست آوردم. طبیعت فوتبال همین است. یک روز می‌آیی، یک روز هم باید بروی اما خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم. ان‌شاءالله بتوانم در آینده تصمیمی بگیرم که به نفع خودم باشد تا بتوانم به جایگاه بالاتری دست پیدا کنم. من هم دوست دارم جایی باشم که به من بیشتر بها داده شود. گلر جوان و با‌تجربه‌ای هستم. از سن ۲۱ سالگی در فولاد حضور داشتم و الان هم ۲۷ سالم است. یک گلر تا ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند و پست ما به شکلی است که هرچه جلوتر می‌رویم داخل دروازه راحت‎‌تر می‌شویم و فکر می‌کنم شرایطم خوب است.» او مدعی است که باید بازی‌های بیشتری را برای فولاد انجام می‌داد: «نیم فصل اول در تمام بازی‌ها حضور داشتم و در نیم فصل دوم در بازی سوپرجام درون دروازه بودم و به مقام قهرمانی رسیدیم، در آن بازی هم عملکرد خوبی داشتم. بعد از بازی سوپر جام تا پایان لیگ بازی نکردم و دلیلش را هم مطمئناً کادرفنی بهتر می‌داند. من هم هیچ صحبتی در این رابطه انجام ندادم و حاشیه‌ای برای تیم درست نکردم. بیشتر مواقع حقم بود بازی کنم ولی تشخیص کادرفنی این بود که شخص دیگری بازی کند و من هم به تصمیم آنها احترام گذاشتم.»
 

 


Page Generated in 0.0060 sec