printlogo


کد خبر: 248078تاریخ: 1401/3/19 00:00
گام‌های رو به عقب استقلال در نقل و انتقالات

یادداشت
حمیدرضا عرب  
 
پرسپولیس روز گذشته سومین بازیکن جدید خود را هم خرید تا در راستای ترمیم نقاط ضعف خود در فصل بیست و یکم قدم‌های بلندی بردارد. سرخ‌ها در شرایطی بعد از جذب بیرانوند و پورعلی گنجی موفق به توافق دوساله با دانیال اسماعیلی‌فر شدند که سومین گزینه‌ آنها عمیقاً مورد توجه استقلال هم بود و گفته می‌شد اگر فرهاد مجیدی در استقلال می‌ماند این بازیکن در اولویت‌های لیست ورودی او قرار داشت. اسماعیلی‌فر البته به لحاظ فنی بازیکنی است که هر مربی مهر تأیید بر توانایی‌اش می‌زند، بخصوص اینکه از تیم پرمهره و مدعی سپاهان گام به پایتخت گذاشته که این نشان از توانایی‌های او دارد.
 تردید نباید داشت اگر استقلال اکنون سرمربی خود را می‌‎شناخت مذاکرات با اسماعیلی‌فر به گونه دیگری پیش می‌رفت و چه بسا این بازیکن مجاب به حضور در استقلال لیگ بیست و دوم می‌شد. با توجه به اینکه احتمال دارد استقلال با برخی بازیکنان خود قطع همکاری کند، حضور اسماعیلی‌فر، جناح راست آبی‌ها را فعال‌تر می‌کرد اما نابسامانی‌هایی که بعد از جدایی عجیب و غیرمنتظره فرهاد مجیدی از استقلال این باشگاه را فرا گرفته موجب شد تا اسماعیلی‌فر راه باشگاه رقیب را در پیش بگیرد. هرچند که حضور اسماعیلی‌فر در باشگاه رقیب برای باشگاه استقلال و مدیرانش پایان دنیا نیست و جذب بازیکنان مطرح داخلی و خارجی در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال را امیدوار خواهد ساخت اما آنچه در روزهای گذشته رخ داده، نشان می‌دهد استقلال همین حالا نسبت به رقیب سنتی خود چند گام عقب است و اگر با همین سیاق حرکت کند و نقل و انتقالات را ببازد در فصل بیست و دوم وارد یک بحران ناخواسته خواهد شد.
مسأله امروز استقلال بیشتر به سردرگمی انتخاب سرمربی مربوط می‌شود و اگر در زمان باقی‌مانده مدیران باشگاه اقدام به انتخاب سرمربی جدید نکنند، چه بسا استقلال شکست‌های بیشتری را در نقل و انتقالات تجربه کند. بنابراین لازم است به جهت جلوگیری از بحران بزرگ‌تر مدیران استقلال در مسیر انتخاب سرمربی جدید و خریدهای مطلوب گام بردارند تا استقلال از کورس رقابت نقل و انتقالاتی عقب نماند.

Page Generated in 0.0071 sec