printlogo


کد خبر: 248070تاریخ: 1401/3/19 00:00
طنزیم
یوم‌الکله!

هومن جعفری
 
رسیدیم به روز جذاب لیگ برتر! سپاهان نویدکیا را از دست داد، ساکت هم رفتنی است! نکونام هم استقلال را بی‌خیال شد! این وسط آجورلو مانده و حوضش! مرد مؤمن! دو سه تا مربی دیگر هم کله شده‌اند، خودشان خبر ندارند! توصیه می‌کنم امروز را «یوم‌الکله» نامگذاری کنیم. به دو تا از مربیان لیگ برتر هم یک هشداری بدهیم. برادران عزیز شما کله شده‌اید، خودتان خبر ندارید. یکی‌تان را دستیارتان دور زده، یکی‌تان را هم سرپرست‌تان! حواس‌تان باشد!
***
خبر درگذشت ملادن فرانچیچ مربی قهرمان فولاد هم رسید. یادش بخیر فولاد را قهرمان کرد و رفت. وقتی رفت پشت سرش می‌گفتند: «این بابا کاره‌ای نبود! کارگر کارخانه شکلات‌سازی بود! ما تیم را قهرمان کردیم!»
گفتیم یادتان بیندازیم که خوشبختانه رسم خراب کردن مربی قهرمان در فوتبال ایران هنوز سر جایش هست و ما همچنان به سنت پدران پایبندیم!
***
با این نتایجی که تیم المپیک گرفت، الان مانده‌ایم از مهدوی‌کیا حمایت کنیم، انتقاد کنیم، چیزی بگوییم، چیزی نگوییم! مرد مؤمن رفتی از سه بازی دو امتیاز گرفتی! یکطوری هم مصاحبه می‌کنی که هر کس نداند فکر کند از سه بازی دوازده امتیاز گرفتی! مرد مؤمن دست‌کم یک مقدار روی تکنیک مصاحبه بعد از باختت کار کن!

Page Generated in 0.0051 sec