printlogo


کد خبر: 245843تاریخ: 1401/2/5 00:00
پولیشیچ، ناجی چلسی شد

پس از نمایش پر انتقاد و شکست خانگی مقابل آرسنال، چلسی با گل دقایق پایانی ایوان پولیشیچ توانست وستهم را یک بر صفر شکست دهد و موقعیتش در رده سوم لیگ برتر را تثبیت کند.
چلسی در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت تا اینکه در دقیقه 84 به یک پنالتی رسید. کرگ داوسون در این صحنه لوکاکو را متوقف کرد تا از زمین اخراج شود، ولی جورجینیو ضربه آرامی زد تا فابیانسکی براحتی آن را مهار کند.
چلسی به حملاتش ادامه داد تا سرانجام در دقیقه 90 توانست مقاومت وستهم ده نفره را بشکند. در این صحنه پولیشیچ که تازه به زمین رفته بود، سانتر زمینی مارکوس آلونسو را به گوشه دروازه فرستاد.
چلسی با این برد 65 امتیازی شد و منتظر بازی عقب ‌افتاده پنجشنبه در زمین منچستر‌یونایتد است. وستهم که پنجشنبه در نیمه‌نهایی لیگ اروپا میزبان فرانکفورت است، با این شکست در امتیاز 52 باقی ماند.
در دیگر بازی مهم عصر دیروز برنلی توانست ولورهمپتون را یک بر صفر ببرد تا برای بقا امیدوارتر شود. برنلی بعد از اخراج ‌شان دایچ، توانسته در سه بازی 7 امتیاز بگیرد و با این روند بخت زیادی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت. عصر دیروز بازی برایتون و ساوتهمپتون هم با تساوی 2-2 به پایان رسید.
 

Page Generated in 0.0050 sec