printlogo


کد خبر: 245795تاریخ: 1401/2/5 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 همه آبی‌دلان فهمیده‌اند که فرهاد مجیدی با جان و دل استقلال را دوست دارد. کما اینکه بعضی‌ها می‌خواهند او را به زمین بکوبند، باور کنید از طرفداران بعضی از تیم‌ها بگیر تا افراد ظاهراً استقلالی همه می‌خواهند به فرهاد مجیدی ضربه بزنند.
یزدانی از تهران
 
هیچ کدام از بازی‌های تیم استقلال آسان نیستند! بازیکنان تیم استقلال باید مثل بازی آخر که به برد نیاز دارند بازی کنند، به امید پیروزی و اقتدار در تمام بازی‌ها.
آرش نوکانی از کرمانشاه
 
هر چند کارگزاران تیم پرسپولیس با وجود این که نتوانسته‌اند به طور کامل تعهدات مالی‌ را به باشگاه عملی کنند، ولی از اینکه باشگاه هیچ بدهی‌ به سازمان لیگ فوتبال ندارد خوشحال هستم. اما برخی باشگاه‌ها ۳۰ میلیارد بدهی به سازمان لیگ دارند که هنوز هم پرداخت نکرده اند!
مجید خالقی از شیراز
 
سلام و وقت بخیر خدمت پرسنل ایران ورزشی. خط حمله و هافبک توپ‌پخش‌کن تیم پرسپولس با مشکل مواجه است، کادر فنی باید به این دو پست توجه ویژه‌ای داشته باشند. آل‌کثیر مصدوم است و چنانچه آسیب دیدگی‌اش هم بهبود یابد باز ‌هم خیلی زمان می‌برد تا به آل‌کثیر واقعی برسد!
علی علیپور را به تیم پرسپولیس برگردانید. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند باز ‌هم پرسپولیس را به اوج برساند.
مرادی از کرج
 
استقلالی هستم، از اینکه مهدی قایدی می‌خواهد به تیم خودش برگردد خیلی خوشحالم.
ناصر ابراهیمی از اهواز
 
اسکوچیچ با نتیجه‌ای که در انتخابی جام جهانی گرفت ثابت کرد که خیلی حرف‌ها در حیطه فوتبال و‌ ورزش دارد. واقعاً باید به او اختیار تام داد تا در جام جهانی قطر با تیم ملی بهترین نتیجه را کسب کند.
اللهیاری از تهران
 

 


Page Generated in 0.0056 sec