printlogo


کد خبر: 245791تاریخ: 1401/2/5 00:00
خدابنده‌لو: حدادی‌فر می‌توانست خیلی به ما کمک کند

محمد خدابنده‌لو هافبک ذوب‌آهن درباره شرایط فعلی تیمش می‌گوید: «شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و بعد از استراحت چند روزه که کادرفنی به تیم ما داد، مدتی است تمرینات را شروع کردیم و یک دیدار دوستانه خوب با صنعت نفت داشتیم. حالا هم اردوی تهران شروع شده و برای این اردو هم قطعاً کادرفنی برنامه‌ریزی خوبی داشته و قرار است چند بازی تدارکاتی خوب هم در تهران داشته باشیم و با آمادگی کامل مسابقات را از سر بگیریم. امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده با کسب نتایج مطلوب به جایگاه مناسبی نیز دست یابیم.»
او مدعی است که تعطیلی لیگ به نفع‌شان بود: «فکر می‌کنم برای ما خوب بود چرا که آخرین بازی خودمان قبل از این تعطیلی مقابل نفت مسجدسلیمان بود که آن را واگذار کردیم و این وقفه باعث شد کمی فاصله بیفتد و بتوانیم روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم. شاید در آن شرایط بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد تأثیر منفی شکست مقابل نفت روی بازی بعدی ما هم دیده می‌شد ولی حالا فرصت خوبی برای ریکاوری داشتیم.»
اما چرا بعد از 4 پیروزی متوالی به نفت مسجدسلیمان باختند: «به هر حال همه بازی‌‌ها مطابق میل ما پیش نمی‌رود و مقابل نفت هم اگر بازی را دیده باشید حق تیم ما باخت نبود و اگر نگوییم باید می‌بردیم حداقل یک تساوی در این بازی عادلانه بود. حالا بگذریم که اصلاً گل آنها آفساید بود و این فصل امتیازات زیادی بابت اشتباهات داوری و کمک داوران دادیم. واقعاً بایت این همه اشتباه نمی‌دانیم چکار کنیم و به کجا شکایت ببریم.»
خدابنده‌لو درباره منتفی شدن بازگشت قاسم حدادی‌فر برای فصل جاری این‌طور می‌گوید: «حضور آقای حدادی‌فر در این مقطع خیلی می‌توانست به ما کمک کند. هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی یک وزنه برای تیم محسوب می‌شد ولی نمی‌دانم به هر دلیلی صلاح دانستند تا پایان فصل اضافه نشوند. در کل مهم این بود که اختلافی میان ایشان و آقای تارتار وجود ندارد و کدورتی هم اگر بود برطرف شد.»
 

Page Generated in 0.0052 sec