printlogo


کد خبر: 245787تاریخ: 1401/2/5 00:00
هواداران آلومینیوم و نساجی از خجالت هم در آمدند
شما موز ببرید ما جام!

بعد از مشخص شدن فینالیست‌های جام حذفی، برخی از هواداران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در صفحات هواداری شروع به کری‌خوانی کردند. حتی نمونه این اتفاق با ادبیات بهتر را از سوی برخی مسئولان دو تیم هم دیدیم که خیلی واکنشی به همراه نداشت. اما اجازه هم ندادند مطلبی از دست‌شان در برود.
 هواداران پرشور تیم آلومینیوم برای حضور در استادیوم آزادی جهت دیدار فینال جام حذفی مقابل نساجی چشم انتظار حمایت‌های مسئولان برای تسهیل بابت حضور در روز مسابقه هستند و شنیده شده که معاون اداره کل راه و شهرسازی استان در تلاش برای اختصاص قطار ویژه بابت رساندن هواداران به تهران و استادیوم آزادی خواهد بود، در ضمن مسئولان تیم آلومینیوم هم اعلام کردند تمام بلیت‌های اختصاص یافته به این تیم را خریداری خواهند کرد تا هواداران به‌صورت رایگان در استادیوم حضور پیدا کنند.
 رحیم درزی‌خلردی رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی هم از اقدامات لازم برای سهولت تردد هواداران آلومینیوم به ورزشگاه آزادی تهران خبر می‌دهد: «بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد. به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.
باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم عزیز از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند. طی صحبت‌‌ با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود. تمامی هیأت‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و ان‌شاءالله در روز چهارشنبه شاهد حضور بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم. از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.»
دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک برای اولین مرتبه است که به فینال جام حذفی راه پیدا کرده‌اند و به همین دلیل نمی‌خواهند به هیچ عنوان فرصت آسیایی شدن را از دست بدهند. اما راهش این نیست که در فضای مجازی علیه یکدیگر حرف بزنند. البته که کری‌خوانی خوب است و به جذابیت بازی اضافه می‌کند. یکی از هواداران منتسب به یکی از این دو تیم برای هواداران حریف پیغام تصویری فرستاده که «ما جام را می‌بریم و شما هم موز ببرید.»
در این شرایط کانون هواداران دو تیم وظایف بسیار حساسی دارند. شاید مهم‌تر از ثبت‌نام هواداران برای اعزام به تهران، کنترل فضای مجازی است که اگر ظرف یکی دو روز آینده مهار نشود شاید ادامه‌اش را روی سکوهای ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.
 

Page Generated in 0.0057 sec