printlogo


کد خبر: 245783تاریخ: 1401/2/5 00:00
نگاه فنی

سیدصالحی: کار سختی برای بقا داریم
سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال شهرخودرو درباره میزبانی در ورزشگاه امام رضا(ع) در هفته‌های باقی‌مانده می‌گوید: «نامه‌ای به آقای جواهری ارسال شد تا کارهای لازم برای میزبانی در این ورزشگاه انجام شود. منتظریم تا ببینیم چه جوابی به نامه ما داده می‌شود. امیدوارم مسئولان مشهد از تیم شهرشان که تنها نماینده استان در لیگ برتر است حمایت کنند زیرا ما کار سختی داریم و به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسئولان نیاز داریم. بازی‌های سختی داریم و باید در مشهد سنگ تمام گذاشته شود تا شانس بقای ما در لیگ برتر افزایش پیدا کند.» ‌
اما شانس بقای تیم در لیگ برتر: «ما در این ۶ هفته با مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و پیکان بازی داریم که این کار ما را نسبت به تیم‌هایی چون فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان سخت می‌کند. ما با تمام تلاش به میدان می‌رویم و مطمئن هستم بازیکنان شهرخودرو از جان مایه می‌گذارند تا بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم. جایگاه تیم ما نسبت به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهد، در این رده نیست و به امید خدا در انتهای فصل اتفاقی رخ دهد که دشمن شاد نشویم و به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.»
 
 
محمدی: دوست داریم لیگ زودتر تمام شود
مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد، اتفاقاتی که قبل از شروع فصل رخ داد، باعث شده است تراکتور نتایج خوبی نگیرد. هادی محمدی می‌گوید: «این فصل اصلاً برای تراکتور خوب نبود و اتفاقاتی که قبل از شروع فصل رخ داد، باعث شد تراکتور نتایج خوبی نگیرد. در واقع تیم ما هر چه می‌کشد بابت اتفاقات قبل از شروع فصل است و کار به جایی رسیده که دوست داریم این لیگ زودتر تمام شود. کمترین کاری که تراکتور می‌توانست انجام دهد حفظ بازیکنانش بود و اگر نفراتی مثل بوحمدان، فخرالدینی، تیکدری، خانزاده و... را حفظ می‌کردیم قطعاً وضعیت متفاوتی در لیگ امسال داشتیم.»
او درباره وضعیت قراردادش با تراکتور برای فصل بعد این‌طور می‌گوید: «یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم، ولی ‌بندی در آن وجود دارد که می‌توانم جدا شوم. البته هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و تمام تمرکزم روی این است که بتوانیم در شش بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.» محمدی استقلال را قهرمان لیگ می‌داند: «به نظرم استقلال قهرمان می‌شود چون تا اینجای لیگ شکست نخورده و روند خوبی هم از شروع لیگ داشته است.»
 
 

 


Page Generated in 0.0061 sec