printlogo


کد خبر: 245212تاریخ: 1401/1/24 00:00
خبر

خاطره تلخ ساوت‌گیت از کروات‌ها
سرمربی تیم ملی انگلیس از کروات‌ها خاطره بسیار تلخی دارد و ما امیدواریم این اتفاق هنگام رویارویی تیم ملی کشورمان برابر سه شیرها دوباره تکرار شود. گرت ساوت گیت در جام جهانی ۲۰۱۸ توانست انگلیس را پس از ۲۸ سال دوباره به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برساند و برای رسیدن به فینال مقابل کرواسی قرار گرفت. انگلیسی‌ها ابتدا با یک گل از حریف جلو افتادند اما کروات‌ها با هدایت زلاتکو دالیچ نه تنها این عقب‌افتادگی را جبران کردند بلکه در نهایت انگلیسی‌ها را شکست داده و به فینال جام جهانی رسیدند. حالا در روز ۳۰ آبان امسال تیم ملی انگلیس در حالی به مصاف ایران خواهد رفت که یک سرمربی کروات به نام دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ما حضور خواهد داشت و امیدواریم خاطره تلخی که دوره قبل جام جهانی از رویارویی با کروات‌ها برای گرت ساوت گیت رقم خورد، پاییز امسال هم مجدداً با پیروز نشدن آنها برابر ایران تکرار شود. 
 
 
بدهی 30 میلیاردی استقلال 
باشگاه استقلال در اوایل لیگ برتر این فصل از سازمان لیگ خواست تبلیغات محیطی را خودش انجام بدهد. مدیران باشگاه استقلال معتقد بودند با این روش درآمدزایی بیشتری برای باشگاه حاصل خواهد شد و سهم سازمان لیگ را نیز از این درآمد هفته به هفته پرداخت می‌کنند، اما اکنون باشگاه استقلال بابت پرداخت نکردن سهم تبلیغات محیطی خود بدهی 30 میلیارد تومانی به سازمان لیگ فوتبال ایران دارد. صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: «تا روز شنبه امیدواریم که کارگزار باشگاه استقلال بدهی خود را به سازمان لیگ پرداخت کند.» این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال اعتقاد دارند باید برای پرداخت این پول، نظم خاصی برقرار باشد و البته تخفیف‌هایی به باشگاه‌ها داده شود وگرنه این موضوع باعث از بین رفتن تمرکز تیم‌ها و سرمایه مالی‌شان می‌شود. به هر حال، باشگاه استقلال در حال حاضر بدهی گسترده‌ای به سازمان لیگ دارد که ممکن است برای این باشگاه در هفته‌های پایانی فصل، مشکلات جدی ایجاد کند.»
 
 
رمضانی: بدترین شب فوتبالم بود
بازیکن نساجی را لمس کردم اما هل ندادم
دیدار استقلال مقابل نساجی، باز هم نکات پیچیده داوری در دل خود داشت. در آخرین دقایق این بازی، وقتی نفس‌ها در سینه حبس بود و هر توپی که روی دروازه‌ها می‌رفت، بوی گل می‌داد، آرمان رمضانی به هوا بلند شد و در میان مدافعان و دروازه‌بان استقلال، ضربه سر زد که توپش وارد دروازه نساجی شد اما داور و کمک داور دوم، این گل را مردود اعلام کردند و معتقد بودند رمضانی باعث شده تا تعادل مدافع تیم مازنی از بین برود. ساعاتی بعد از بازی، آرمان در گفت‌وگو با یکی از دوستانش، به این موضوع اشاره داشت که خطایی انجام نداده و یک گل سالم به ثمر رسانده است: «قبل از اینکه به هوا بلند شوم، هیچ برخوردی نداشتم، هیچ برخوردی. شاید فقط بدن بازیکن حریف را لمس کردم اما هرگز هل ندادم. پای مدافع نساجی به زمین گیر کرد و به زمین خورد.» او این جمله را هم گفت: «یکی از بدترین شب‌های فوتبالم را پشت سر گذاشتم. خیلی بد بود و حیف شد که در این مرحله و در شرایطی که هواداران به ورزشگاه آمده بودند، حذف شدیم.»

Page Generated in 0.0058 sec