printlogo


کد خبر: 245210تاریخ: 1401/1/24 00:00
تقابل دو برادر در بازی استقلال و نساجی
صابر حردانی: هیچ‌وقت برای هم کری نمی‌خوانیم

نکته جالب توجه بازی استقلال و نساجی رویارویی دو برادر با هم یعنی صالح و صابر حردانی بود. 
صابر حردانی در مورد پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی در ضربات پنالتی گفت: «بازی خیلی سنگینی بود ولی خدا را شکر توانستیم ببریم. استقلال هم تیم خوبی بود و مقابل هوادارانش برای برد آمده بود ولی خدا را شکر توانستیم با کمترین اشتباه بازی را کنترل و به مرحله بعد صعود کنیم.» 
این بازیکن که در این دیدار مقابل صالح حردانی برادرش در تیم استقلال گرفت نظرش را اینگونه بیان کرد: «در فوتبال برادر و این حرف‌ها معنی ندارد و هر کس برای تیم خودش بازی می‌کند ولی حس قشنگی بود که روبه‌روی برادرم بازی کردم.» 
وی که دو سال از صالح بزرگتر است در مورد اینکه با برادرش کری دارد یا خیر گفت: «ما اصلاً با هم کری نمی‌خوانیم زیرا هر دو یک راهی را می‌رویم که به هدف‌مان برسیم. صالح به هدفش رسید و از این بابت خیلی خوشحالم و کمکش می‌کنم تا به اهداف بزرگتری برسد. او هم انتقادات خودش را می‌کند و اگر اشتباهی داشته باشم می‌گوید. در کل به هم کمک می‌کنیم و با هم کری نداریم چون هر دو از پیشرفت هم خوشحال می‌شویم.»
حردانی در مورد اینکه خودش و برادرش هر دو یک توپ به تیرک دروازه زدند عنوان کرد: «او برای تیمش تلاش می‌کند و من هم برای تیمم تلاش می‌کنم و اینکه شانس با من یار نبود و خدا را شکر شانس با صالح هم یار نبود (می‌خندد) اگر توپ من گل می‌شد یک بر صفر در وقت قانونی می‌بردیم.»
 

Page Generated in 0.0055 sec