printlogo


کد خبر: 245020تاریخ: 1401/1/21 00:00
برد روحیه‌بخش اورتون مقابل منچستریونایتد

اورتون با برد یک بر صفر مقابل منچستریونایتد گام مهمی برای بقا در لیگ برتر برداشت. شکست چهارشنبه شب مقابل برنلی بحران تیم لمپارد را تشدید کرده بود و در صورت شکست ممکن بود به منقطه سقوط بروند. تک گل بازی با شوت دقیقه 27 آنتونی گوردون به دست آمد که پس از برخورد به بدن هری مگوایر تغییر جهت داد تا دخئا فریب بخورد. این هافبک 21 ساله از بازیکنان آینده‌دار فوتبال انگلیس محسوب می‌شود. اورتون با این برد 28 امتیازی شد که به معنی نجات این تیم نیست ولی نقش روحی این موفقیت کمک بزرگی برای ادامه مسیر خواهد بود.فرانک لمپارد بعد از این برد گفت: «این برد بزرگی است ولی ما باید به تلاش و جنگیدن ادامه بدهیم.»  منچستریونایتد در دقایق طولانی بعد از این گل نتوانست از شکست فرار کند و در مجموع نمایش ضعیفی داشت. رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد اعتراف کرد که با این شکست تیمش دیگر بختی برای ایستادن روی سکوی چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.
 
برد پرگل چلسی، شکست عجیب آرسنال
چلسی بعد از شکست خانگی سه بر یک مقابل رئال مادرید، برد پرگلی به دست آورد و ساوتهمپتون را با شش گل در هم کوبید. شاگردان توخل روز خیلی خوبی داشتند و اشتباهات پرشمار مدافعان حریف هم به کمک‌شان آمد. آلونسو، مانت و ورنر (هر کدام دو بار) و هاورتز برای چلسی گل زدند تا این تیم در رده سوم 62 امتیازی شود.
همزمان با این بازی آرسنال در خانه شکست غیرمنتظره‌ای داشت و دو بر یک مغلوب برایتون شد که در 7 بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته بود. دفاع آرسنال بدون موریاسو و تیرنی شکننده بود و روی دو حمله ساده حریف تسلیم شد. گل دقایق پایانی اودگارد هم نتوانست توپچی‌ها را از شکست نجات بدهد و این تیم در امتیاز 54 باقی ماند. این دومین باخت متوالی آرسنال بعد از این است که آرتتا به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد. آنها هفته گذشته هم با سه گل مغلوب کریستال پالاس شده بودند. در دیگر بازی روز گذشته لیگ برتر لیدز با سه گل در زمین واتفورد به پیروزی رسید تا 33 امتیازی شود و کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

Page Generated in 0.0061 sec