printlogo


کد خبر: 245017تاریخ: 1401/1/21 00:00
خبر

انتخاب ویژه سرمربی تیم ملی
اسکوچیچ آفریقایی‌هایی را می‌خواهد که در انگلیس بازی می‌کنند!
تیم ملی از خردادماه وارد پروسه دیدارهای تدارکاتی جهت حضور قدرتمندانه در جام‌جهانی می‌شود و کاملاً مشخص است که باید با تیم‌های متفاوت و سلایق تاکتیکی مختلف بازی کند چون شرایط رقبا گاهی می‌تواند کاملاً به لحاظ فنی متفاوت با یکدیگر باشد. 
قطعاً تیم‌های آفریقایی از جمله گزینه‌های جذاب برای تیم ملی ایران جهت برگزاری دیدارهای تدارکاتی هستند چون هم بازیکنان مستعدی دارند که در لیگ‌های اروپایی توپ می‌زنند و هم در قیاس با حریفان امریکایی و اروپایی ارزان‌تر به حساب می‌آیند‌. 
البته دراگان اسکوچیچ شرط ویژه‌ای را برای رویارویی با آفریقایی‌ها مد نظر قرار داده و با توجه به همگروهی با انگلیس و احتمال اینکه تیم چهارم گروه ایران هم از میان ولز یا اسکاتلند باشد، می‌خواهد با تیم‌هایی از قاره آفریقا بازی کند که تعداد بازیکنان زیادی در لیگ برتر یا دسته اول انگلیس داشته باشند تا ملی‌پوشان کشورمان با شرایط حاکم بر دیدار مقابل انگلیس و احتمالاً ولز یا اسکاتلند بیش از پیش آشنا شوند. 
قدرت بدنی بالای بازیکنان آفریقایی هم مزید بر علت می‌شود تا شاگردان اسکوچیچ کاملاً با شرایط فوتبال فیزیکی که انگلیس و امریکا ارائه می‌کنند مأنوس شوند.
 
 
روحیه دادن ملی‌پوشان به عابدزاده کوچک:
اسکوچیچ هنوز از تو ناامید نشده
اگرچه امیر عابدزاده در بازی مقابل کره جنوبی چند موقعیت خوب را از میزبان گرفت ولی گل بدی که در آخرین دقایق نیمه اول مسابقه دریافت کرد موجب شد تا انتقادات زیادی از او مطرح شود و در بازی با لبنان هم وظیفه حراست از دروازه ایران به علیرضا بیرانوند واگذار گردد. 
در این شرایط شاید تصور اولیه بر پایه آن باشد که بیرانوند قطعاً به عنوان سنگربان شماره یک ایران در جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد ولی طی روزهای گذشته چند نفر از ملی‌پوشان و همبازیان امیر عابدزاده با او صحبت کرده‌اند و به عقاب کوچک این امیدواری را داده‌اند که تحت هیچ شرایطی نباید روحیه خود را از دست بدهد و همه چیز را از دست رفته تلقی کند چون سرمربی تیم ملی هنوز مرد شماره یک ایران در جام‌جهانی را انتخاب نکرده و عابدزاده همان‌طور که زمستان امسال توانست دروازه‌بان تیم ملی شود، باز هم می‌تواند چنین موقعیتی را برای خودش فراهم آورد، به شرطی که از دیدارهای تدارکاتی باقی‌مانده در صورت قرار گرفتن در ترکیب اصلی به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

Page Generated in 0.0053 sec