printlogo


کد خبر: 245015تاریخ: 1401/1/21 00:00
باشگاه‌های ایرانی باید فوتبال قطر را سرلوحه قرار دهند
نویدکیا: مقابل تیم هرنان کرسپو بازی خیلی سختی داریم

سپاهان بعد از برد روز اول لیگ قهرمانان مقابل پاختاکور، امشب مقابل الدحیل کار سخت‌تری دارد. نایب ‌قهرمان لیگ قطر در بازی اول مغلوب التعاون قطر شد و نمی‌خواهد امشب هم دست خالی بماند.
محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی به تمجید از الدحیل و سرمربی‌اش هرنان کرسپو پرداخت و گفت: «از فدراسیون فوتبال عربستان برای میزبانی‌شان و تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. تیم الدحیل یکی از بهترین تیم‌های قطر است و مربی‌اش یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا بوده و در مربیگری هم تجربه خوبی دارد. درست است بازی قبل را از دست دادند اما یکی از بهترین‌ تیم‌های این دوره و این گروه هستند. تقابل با این تیم برای ما سخت است و باید بسیار باهوش باشیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. ابتدا باید بتوانیم بازی زیبایی را انجام دهیم و بعد از آن نتایج خوبی کسب کنیم. خداراشکر همه بازیکنان خوب و سالم هستند و همه را در اختیار داریم.»
او درباره تقابل‌ سپاهان با تیم‌های قطری گفت: «شاید آمار برای خبرنگاران جذاب باشد اما از نظر فوتبالی چندان جذاب نیست. تیم‌های قطری با هزینه‌هایی که کردند سعی می‌کنند کیفیت و سطح خودشان را بالاتر ببرند. تیم ملی قطر در آسیا قهرمان می‌شود و می‌خواهند جام جهانی برگزار کنند. این سرمایه‌گذاری بسیار خوب و قابل احترامی است. باشگاه‌های ایرانی باید این دیدگاه‌ها را سرلوحه کارشان قرار دهند.»

Page Generated in 0.0053 sec