printlogo


کد خبر: 244944تاریخ: 1401/1/20 00:00
شاگردان کرسپو، تشنه پیروزی
کار سخت سپاهان از یکشنبه شروع می‌شود

سپاهان در اولین بازی لیگ قهرمانان برد خیلی خوبی به دست آورد و پاختاکور را سه بر یک شکست داد، ولی این به معنی کار آسان تیم اصفهانی برای صعود از گروه D نیست. در فرمول جدید لیگ قهرمانان آسیا تنها صعود تیم اول هر گروه تضمین‌شده است و دو حریف بعدی سپاهان قوی‌تر از پاختاکور به نظر می‌رسند.
حریف بعدی سپاهان، الدحیل قطر است که به تازگی در لیگ ستارگان قطر بعد از السد نایب‌قهرمان شد. هرچند بن‌عطیه، مدافع مشهور مراکشی از الدحیل جدا شده، ولی این تیم چند بازیکن بین‌المللی دیگر مثل توبی آدلرورلد، مدافع بلژیکی و ادمیلسون جونیور، مهاجم برزیلی را در ترکیبش دارد که تنها گل این تیم به التعاون را زد. الدحیل هرچند در بازی اول دو بر یک مغلوب التعاون عربستان شد، ولی هرنان کرسپو معتقد است که آنها بدشانس بودند. سرمربی آرژانتینی الدحیل گفت: «در بخش قابل توجهی از بازی نسبت به حریف بهتر بودیم و توانستیم یک گل هم بزنیم ولی در حفظ این گل و کسب پیروزی ناکام بودیم. فرصت‌های زیادی از دست دادیم وگرنه می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم. در نیمه دوم هم فرصت‌های زیادی داشتیم ولی به سد مستحکم التعاون برخوردیم. هزینه این بی‌دقتی را دادیم و دقایق پایانی روی ضدحملات گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.»
کرسپو با وجود این شکست به صعود تیمش امیدوار است و گفت: «همه اشکالات این بازی را برای بازی‌های بعد رفع خواهیم کرد و با تاکتیک بهتری برای کسب پیروزی و حفظ شانس صعود از گروه وارد زمین می‌شویم. نیاز است که دوباره بگویم ما مستحق شکست در این بازی نبودیم و در بازی‌های بعد جبران خواهیم کرد.»
 

Page Generated in 0.0044 sec