printlogo


کد خبر: 244943تاریخ: 1401/1/20 00:00
معمای نیمکت‌نشینی خرید مشهور فولاد
ایبای گومز؛ چرا فقط شش دقیقه؟

توافق ایبای گومز، مهاجم سابق اتلتیک بیلبائو با فولاد یکی از خبرهای جالب فوتبال ایران در هفته‌های گذشته بود. این مهاجم 32 ساله که 226 بازی و 28 گل زده در لالیگا دارد به فولاد پیوست تا به این تیم در مسابقات فشرده مرحله گروهی لیگ قهرمانان کمک کند. 
گفته می‌شد که او به دلایل خانوادگی نمی‌تواند برای دوره طولانی لیگ به ایران بیاید، ولی در لیگ قهرمانان یک نیروی کمکی مؤثر برای تیم نکونام خواهد بود.
در مصاحبه‌ای که به تازگی از گومز منتشر شد، او درباره این انتقال گفت: «واقعیت این است که خبر ندارم چه چیزی در انتظارم خواهد بود ولی خیلی هیجان‌زده هستم. باور دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت و از کسانی که این شرایط را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.»
انتظار می‌رفت که این بازیکن باتجربه در بازی پنجشنبه شب مقابل الغرافه در ترکیب اصلی فولاد باشد، ولی او روی نیمکت بود و در دقیقه 84 جانشین ساسان انصاری شد. او بدون در نظر گرفتن وقت اضافه شش دقیقه برای فولاد بازی کرد که برای چنین بازیکنی زمان خیلی کوتاهی است.
نکونام درباره این تصمیم در نشست خبری صحبتی نکرد و دلیل بازی نکردن گومز ممکن است ناآمادگی یا ناآشنایی با شرایط تیم باشد، ولی این سؤال به وجود می‌آید که چرا بازیکن اسپانیایی چند روز زودتر به فولاد اضافه نشد تا از روز اول بازی‌ها به این تیم کمک کند.
فولاد مقابل غرافه دو امتیاز حساس از دست داد و با توجه به فاصله کوتاه بازی‌های مرحله گروهی (سه روز یک بار) گومز فرصت زیادی برای تطبیق‌پذیری ندارد.

Page Generated in 0.0046 sec