printlogo


کد خبر: 244732تاریخ: 1401/1/16 00:00
مربی گلرهای استقلال باید بین دو نیمه اخراج می‌شد
محرومیت در انتظار یحیی و غلامپور

گزارش
 مهدیه دریابیگی     
 
ذهنیت فوتبالی‌ها یک شبه در مورد یحیی گل‌محمدی تغییر کرد. می‌توانستی حدس بزنی که بازی دربی چقدر می‌تواند پرحاشیه و جنجالی باشد. وقتی از چند روز قبل بازی، دو تیم نسبت به انتخاب داور بازی هم انتقاد داشتند یعنی اینکه سیدعلی و کمک‌هایش روی لبه تیغ راه می‌روند. 
این بار حتی قبل از بازی از آن حرف‌های کلیشه‌ای که دربی سه امتیاز دارد خبری نبود! دو تیم برای قهرمانی می‌جنگیدند و این سه امتیاز می‌توانست تمام معادلات جدول را برای قهرمانی به هم بریزد، برای همین مربی که به زعم فوتبالی‌ها ساکت و آرام به کار خود می‌رسید در وسط بازی نقش اول صحنه‌های اکشن را به خود اختصاص داد و در بازی دربی جنجالی‌ترین چهره بود. یحیی این بار نه آن مرد ساکت بود که فقط با دست کشیدن به صورتش تمام اتفاقات را تماشا کند و نه نقش ساکت کننده تیم را به عهده داشت، اتفاقاً این بار خودش همه هیاهو را رقم زد تا جایی که فضای مجازی هم روزها (بعد از بازی) درگیر مسائل داوری دربی بود و اینکه هواداران با حمله به سیدعلی یک بار دیگر او را مورد اذیت و آزار قرار دادند! عکس‌ها گویای همه چیز است و صحنه‌های تلویزیونی خودش نقش گزارش چند صفحه‌ای برای کمیته انضباطی را دارد و نشان می‌دهد حسن‌زاده و همکارانش سال 1401 را باید با حکم جنجالی دیگری آغاز کنند. 
سال 1400 برای حسن‌زاده شاید جنجالی‌ترین سال انضباطی بود تا جایی که حتی از آن طرف مرزها سعی کردند کار رئیس کمیته انضباطی را نقد کنند و حکمش در خصوص پرونده گل‌گهر را زیر سؤال ببرند و حالا پرونده قطور دربی پیش روی او قرار دارد که هر حکمی از دل آن بیرون بیاید خارج از حاشیه و انتقاد نیست. حتماً حکم کمیته انضباطی یک طرف را شاکی می‌کند و انگشت انتقاد را سمت این کمیته نشانه می‌رود! اما حتی این انتقادها نمی‌تواند سرپوشی شود بر اتفاقاتی که در دربی افتاد. رفتن یحیی گل‌محمدی به وسط زمین مسابقه، ناسزایی که به سیدعلی گفت و کوبیدن با دست به سینه داور بازی هیچ کدام نمی‌تواند از سوی کمیته انضباطی بی‌جواب بماند و از طرفی هم رفتارهای مربیان تیم استقلال از جمله بهزاد غلامپور گزارشی است که کار حسن‌زاده را سخت‌تر می‌کند. گویا بین دو نیمه بهزاد غلامپور رفتاری با مهدی ترابی داشته که دور از چشم کمک داور بازی نمانده و اگر در آن صحنه سیدعلی رفتار غلامپور را می‌دید حتماً او را اخراج می‌کرد اما حالا که مربی گلرهای استقلال از اخراج در دربی قسر در رفته است نامش در گزارش گروه داوری به‌عنوان فردی که در جریان بازی تخلف داشته آمده است و همین نکته به احتمال زیاد باعث محرومیت 
او می‌شود.  به این نکات باید مصاحبه‌های بعد از بازی (دو طرف خصوصاً یحیی از خجالت داور در آمدند) را اضافه کرد تا متوجه شوی دربی که اواخر سال 1400 برگزار شد به‌دلیل رفتار مربیان و بازیکنان دو طرف پرونده انضباطی این بازی را سنگین کرده است و مطمئن باشید که متخلفان پرونده حتماً با محرومیت و جریمه انضباطی مواجه می‌شوند. باید منتظر رأی نهایی حسن‌زاده باشیم و تا اینجای کار حدس محرومیت یحیی و غلامپور چیز دور از ذهنی نیست و کاملاً قابل تصور است.

Page Generated in 0.0047 sec