printlogo


کد خبر: 243513تاریخ: 1400/12/11 00:00
افزایش فشار روی امباپه برای ماندن در PSG

شمارش معکوس برای جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن مدت‌هاست که آغاز شده و هرچه به موعد پایان قرارداد این جواهر فرانسوی از پاریسی‌ها نزدیک‌تر می‌‌شویم، فشار هم روی او برای ماندن در پارک دو پرنس بالاتر می‌رود. بخصوص که او هر هفته دارد با درخشیدن و گل‌هایش به همه نشان می‌دهد که داشتن بازیکنی مانند امباپه یعنی چه. وقتی لیونل مسی در تابستان امسال به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، خیلی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن تا حدودی بابت جدایی احتمالی امباپه آسوده‌خاطر شدند. مقایسه آمار گل‌های جوان فرانسوی با ستاره آرژانتینی اما به همه ثابت کرده که به نفع PSG است که امباپه را نقطه ثقل حرکات خود قرار دهد تا مسی.
 رئال مادرید خیلی وقت است که فکر و ذهن امباپه شده و سؤال بزرگ اکنون این است که آیا تلاش دیرهنگام پاری‌سن‌ژرمن برای ارائه یک رکورد جدید با حقوقی بی‌سابقه می‌تواند بازیکن فرانسوی‌ را به ماندن در کشورش متقاعد کند یا نه.
 در این میان چیزی که هواداران پاری‌سن‌ژرمن را بیشتر شیفته امباپه کرده، تعهد این بازیکن نسبت به تیمش است. اینکه قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و احتمالاً فصل بعد به رئال مادرید ملحق می‌شود، به هیچ عنوان سبب نشده است که او احساس کند باید به تیم بعدی‌اش رحم کند و به همین خاطر هم بود که او در بازی رفت پاریسی‌ها برابر رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کهکشانی‌ها را عذاب داد و در نهایت هم گلی زد که موجب پیروزی یک بر صفر تیمش شد. بعد از آن بازی هم در لوشامپیونه، در دیداری که پاریسی‌ها در خانه یک بر صفر از سن‌اتین عقب بودند، امباپه دو گل به ثمر رساند و مسبب پیروزی تیمش شد. با این گل‌ها او به دومین گلزن برتر تاریخ تیم پایتخت فرانسه تبدیل شد.
 نه فقط هواداران PSG بلکه رسانه‌های فرانسوی هم امیدوارند که ستاره سابق موناکو در پاریس بماند، کسی که 44 گل دیگر خواهد زد تا به رکورد برترین گلزن تیم، ادینسون کاوانی 200 گل برسد. بنابراین یک فصل دیگر حضور در این تیم به امباپه اجازه خواهد داد تا به این رکورد برسد.
 

Page Generated in 0.0048 sec