printlogo


کد خبر: 243509تاریخ: 1400/12/11 00:00
نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، فیورنتینا – یوونتوس
بازگشت خیانتکار به فلورانس!
یووه می‌خواهد با حضور ولاهوویچ، آمار بازی‌های بدون شکستش در تمامی رقابت‌ها را به 10 بازی پیاپی برساند

 
فیورنتینا و یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا امشب ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند. بازی برگشت دو تیم یک ماه و نیم دیگر برگزار می‌شود و هر دو تیم می‌خواهند دست بالا را در آن بازی داشته باشند.
اما در دیدارهایی که این دو تیم در آینده با هم برگزار خواهند کرد، بحث دوشان ولاهوویچ داغ خواهد بود. این بازیکن که در ژانویه با قیمت بالایی به یووه پیوسته، در این مسابقه رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد. هواداران بنفش‌ها که علاقه زیادی به ولاهوویچ داشتند، از جدایی او در نیم‌فصل بسیار ناراحت شدند و به او لقب خیانتکار دارند. آنها قصد دارند فضای سنگینی را برای این بازیکن در ورزشگاه آرتمیو فرانکی ایجاد کنند.
این بازیکن صربستانی در این فصل جام حذفی برای فیورنتینا بازی کرده، اما از نظر قوانین، مشکلی برای بازی با پیراهن یوونتوس ندارد.
یووه می‌خواهد با حضور ولاهوویچ، آمار بازی‌های بدون شکستش در تمامی رقابت‌ها را به 10 بازی پیاپی برساند.
البته تیم مکس آلگری در پنج بازی اخیرش دست‌کم یک گل را دریافت کرده است. آنها در لیگ در خانه امپولی با نتیجه سه بر دو پیروز شده‌اند و در کورس قهرمانی هستند. فاصله یووه با ناپولی صدرنشین تنها هفت امتیاز است و ولاهوویچ هم با چهار گلی که در تمامی رقابت‌ها برای یووه زده، امید آنها را برای کسب قهرمانی در این فصل افزایش داده است.
یوونتوس با پیروزی خانگی برابر سالرنیتانا و ساسولو به این مرحله رسیده است و برای این تیم، تنها پائولو دیبالا در جام حذفی بیش از یک گل زده است.
فیورنتینا بازی‌های بیشتری انجام داده و با غلبه بر کوسنتزا و بنه‌ونتو و بردهای درخشان در خانه ناپولی و آتالانتا راهی این مرحله شده است.
فیورنتینا در لیگ اوضاع بدی ندارد. و‌ینچنتزو ایتالیانو می‌داند که تیمش می‌تواند از طریق سری آ راهی اروپا شود. اما آخرین قهرمانی این تیم در جام حذفی به فصل 01-2000 برمی‌گردد و آنها می‌خواهند بار دیگر در این جام اول شوند.
 
اخبار دو تیم
دنیس زکریا به‌دلیل مصدومیت غایب است و مانوئل لوکاتلی در مرکز میدان بازی خواهد کرد. آلوارو موراتا پس از پاس گلی که مقابل امپولی داد، شاید در خط حمله حضور یابد و ماتیا دی‌شیلیو هم گزینه‌ای در پست مدافع کناری است. جاکومو بوناونتورا، هافبک فیورنتینا در بازی مقابل ساسولو در سری آ اخراج شد اما می‌تواند در جام حذفی به میدان برود. بوناونتورا و لوکاس توریرا ممکن است به خط میانی برگردند و آرتور کابرال هم که اولین گلش را برای این تیم زده، ممکن است در ترکیب قرار بگیرد.لوکاس مارتینس محروم است و نیکولا میلنکوویچ احتمالاً به خط دفاعی برمی‌گردد.
 
 
 ترکیب احتمالی فیورنتینا: 
دراگوفسکی، اودریوزولا، میلنکوویچ، ژولیو، بیراگی، بوناونتورا، امرابط، توریرا، ایکانه، کابرال، سوتیل.
ترکیب احتمالی یوونتوس: 
شزنی، دانیلو، بونوچی، دی‌لیخت، پلگرینی، کوادرادو، لوکاتلی، آرتور، رابیو، ولاهوویچ، موراتا.

 


Page Generated in 0.0050 sec