printlogo


کد خبر: 243507تاریخ: 1400/12/11 00:00
خبر

جانشین رونالدو از ناپولی می‌آید؟
منچستر یونایتد به‌دنبال جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی است. اوسیمن 22ساله در این فصل در 22 بازی در لیگ 11 گل زده است و این در حالی است که او دو ماه را به‌دلیل آسیب استخوان گونه غایب بوده است. این بازیکن نیجریه‌ای پس از بازگشت به میادین، دو گل در شش مسابقه زده و رالف رانگنیک او را زیر نظر دارد. این بازیکن 22ساله گزینه اصلی جانشینی کریستیانو رونالدو است، اما ناپولی قیمت او را دست‌کم 84 میلیون پوند می‌داند. رونالدو در تابستان گذشته به اولد ترافورد رفته و هرچند خوب شروع کرد، اما در 10 بازی اخیر تنها یک گل زده است. قرارداد او تا سال 2023 است اما دستمزدش 480 هزار پوند در هفته است و او بیشترین حقوق را در لیگ برتر می‌گیرد. رونالدو 37 ساله است و 15 سال بیشتر از اوسیمن دارد.
  
گواردیولا: قرار نیست گریلیش 45 گل بزند
جک گریلیش در این فصل لیگ برتر تنها سه گل زده و سه گل ساخته است، اما پپ گواردیولا از او راضی است. گریلیش گفته که می‌خواهد آمارش را بهبود بخشد، بویژه که قیمت 100 میلیون پوندی‌اش باعث شده انتقادات از او افزایش یابد. گریلیش گفته است: «به نظرم آمار اصلی گل‌ها و پاس‌های گل هستند. این چیزی است که دارم بیش از همه رویش کار می‌کنم.»
اما گواردیولا نظر دیگری دارد: «شاید او زیاد به حرف مردم گوش کرده. او از نظر لمس توپ مانند دوران حضورش در استون ویلا بازی می‌کند. او مقابل کریستال پالاس در 20 دقیقه فرصت زدن سه گل را داشت. توپ‌های او گل نشد اما او گل‌هایش را خواهد زد. اما هر چه باشد او را نخریده‌ایم که برایمان 45 گل بزند!»
 
آرسنال و منچستر یونایتد به‌دنبال روییس
فابین روییس، هافبک ناپولی زیر نظر آرسنال و منچستر یونایتد قرار دارد. رئال مادرید و بارسلونا هم این بازیکن 25ساله را می‌خواهند. او دارد وارد سال پایانی قراردادش می‌شود. روییس در ناپولی تنها 50 هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و آرسنال و یونایتد امیدوارند که با دستمزدی بسیار بالاتر، او را ترغیب کنند که به لیگ برتر برود.
 
موکیله در راه اولد ترافورد؟
رالف رانگنیک می‌خواهد نوردی موکیله را به منچستر یونایتد ببرد. زمانی که رانگنیک مدیر ورزشی لایپزیگ بود، این مدافع 24ساله در این تیم حضور داشت و به همین دلیل، این مربی آلمانی او را به یونایتد معرفی کرده است. موکیله در این فصل بوندس‌لیگا 21 بازی انجام داده و یک گل زده و یک گل ساخته است.
 
 پدری: موقع لایی زدن وحشت کرده بودم!
پدری، ستاره جوان بارسلونا درباره توپی که در بازی با اتلتیک بیلبائو از بین پاهای میکل بالنزیاگا عبور داد، گفته که می‌ترسیده مانند احمق‌ها به نظر برسد! بارسا آن بازی را با نتیجه چهار بر صفر برد و پدری نمایش درخشانی داشت. حرکت او یادآور دریبلی بود که خوان رومن ریکلمه به ماریو یپس در سوپرکلاسیکو سال 2000 در آرژانتین بین بوکا جونیورز و ریور پلات زد. پدری گفته است: «از نظر شخصی حالم خیلی خوب است و از کار با توپ لذت می‌برم. موقع لایی زدن خیلی می‌ترسیدم که جواب ندهد، اما جواب داد!» ژاوی هم گفته: «مسأله فقط آن لایی نیست، بلکه درک او از فوتبال فوق‌العاده است. او توپ را نگه می‌دارد و بین خطوط و پشت سر هافبک‌های دفاعی حریف کار می‌کند. پدری استعدادی منحصربه‌فرد است. از نظر استعداد، او بهترین در دنیا است.»
 
رئال مادرید به‌دنبال پینو
رئال مادرید دوباره به‌دنبال جذب یرمی پینو از ویارئال خواهد رفت. این مهاجم 19ساله در این فصل لالیگا خوش درخشیده و بند فسخ قرارداد او هم تنها 80 میلیون یورو است.
 
رقابت رم با بارسا بر سر کریستنسن
رم هم به جمع تیم‌های خواهان آندریاس کریستنسن از چلسی اضافه شده است. ژوزه مورینیو، مربی سابق چلسی می‌خواهد این بازیکن را به رم بیاورد. قرارداد او رو به پایان است و بارسلونا هم به‌صورت جدی به‌دنبال جذب او است.
 
لواندوفسکی به اتلتیکو می‌رود؟
روبرت لواندوفسکی حاضر است از بایرن مونیخ به اتلتیکو مادرید بپیوندد. این مهاجم لهستانی به‌دنبال حضور در اسپانیا است تا چالش جدیدی را تجربه کند. رئال مادرید او را می‌خواست اما توجه‌ آنها معطوف کیلیان امباپه و ارلینگ هالند شده است.
 
 

 


Page Generated in 0.0051 sec