printlogo


کد خبر: 243506تاریخ: 1400/12/11 00:00
سوژه

واکنش استقلالی ها به شکایت نساجی
ژستد و یامگا مجوز دارند
باشگاه نساجی بعد از تساوی با استقلال در هفته بیستم شکایتی را از استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. در این شکایت باشگاه نساجی مدعی شده که رودی ژستد و کوین یامگا مجوز حضور در ترکیب استقلال را نداشته‌اند. این شکایت در حالی انجام شده که هواداران باشگاه قائمشهری در بازی رفت نیز از سران باشگاه خود خواسته بودند بابت این ماجرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند که مسئولان نساجی از شکایت خودداری کرده بودند اما بعد از بازی برگشت مقابل استقلال تصمیم مدیران این باشگاه مطابق با خواست هواداران نساجی پیش رفته تا شکایتی تازه علیه استقلال مطرح شود. البته بعید است که دست نساجی به جایی برسد و باشگاه استقلال مجوز کار برای بازیکنان خارجی خود نگرفته باشد. بدون شک اگر مشکلی در میان بود، سازمان لیگ مانند بازی رفت مقابل گل‌گهر اجازه حضور ژستد و یامگا مقابل نساجی را صادر نمی‌کرد.
 
 
رکورددار اعتراض به داوری طرفدار داور شد!
 الهامی: تصمیم صفایی برای نگرفتن پنالتی درست بود
 ساکت الهامی سرمربی نساجی بدون شک رکورددار اعتراض به داوری در هر بازی است و بارها به خاطر شکل اعتراضش به داور مسابقه محروم شده است، اما از آنجایی که تصمیم علی صفایی داور بازی استقلال و نساجی به نفع تیم این مربی تمام شده است حالا کارشناسان داوری را متهم به جانبداری از تیم‌ها و یا جمع‌آوری فالوور می‌کند. الهامی اما در خصوص صحنه‌ای که حقیقی روی مطهری خطا کرد اما داور پنالتی برای استقلال نگرفت این‌طور اظهار نظر می‌کند: «چون در صحنه نزدیک بودم می‌گویم. داور در فاصله 5 متری بود. اول ارسلان مطهری دایو کرد و بعد بازیکن افتاد. هر کی در این خصوص نظر بدهد، قبول می‌کنم جز 2 نفر؛ سعید مظفری‌زاده و علی خسروی. پنالتی نبود و به خاطر همین می‌گویم این بازی بهترین قضاوت صفایی بود. مطمئن هستم مظفری‌زاده برای فالوور جمع کردن می‌گوید پنالتی بود، خسروی هم می‌گوید پنالتی شیک و جانانه است. آقای هاشمی از افراد خوب صدا و سیماست و باید در بعضی کارها دقت کند تا حقی از کسی ضایع نشود. چون هاشمی را می‌شناسم و می‌دانم فرد سالم و دوست داشتنی است، اما این برنامه برای دوست داشتن نیست و برای همه مردم است. به خاطر همین می‌گویم ما حق داریم، سپاهان، استقلال حق دارند. اگر غیر از 2 کارشناسی که گفتم هر عزیز دیگری نظر بدهد من قبول می‌کنم.»
 
 
 اعتراض استقلالی‌ها بابت ساعت بازی‌های پرسپولیس
چرا 10 بازی پرسپولیس دیرتر برگزار شد؟!
 بعد از بازی با نساجی وقتی استقلالی‌ها فهمیدند پرسپولیس سه امتیاز بازی با مس رفسنجان را گرفته ماجرای نامه اعتراض خود به سازمان لیگ بابت ساعت بازی‌های لیگ را رو کردند. این‌طور که گفته شد باشگاه استقلال ۹ روز پیش طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، خواهان برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌های این تیم و بازی‌های پرسپولیس شده است. در این نامه به این موضوع اشاره شده که در ۱۵ بازی نیم فصل نخست، تیم استقلال در ۱۰ بازی زودتر از تیم پرسپولیس به میدان رفته و حریف با اطلاع از نتیجه مصاف استقلال بازی کرده است. باشگاه استقلال در این نامه خواهان اتخاذ تصمیمات سازمان لیگ جهت ایجاد عدالت در این موضوع شده و در پایان خواهان جابه‌جایی زمان بازی استقلال و گل‌گهر با مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شده است.

 

طنز هواداران استقلال در فضای مجازی
کارت پایان خدمت گابریل را هم استعلام بگیرید
داستان‌های به راه افتاده در فوتبال ما طی روزهای اخیر موجب تقابل جدی هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی با یکدیگر شده و بدون شک این ماجراها تا آخرین پنجشنبه سال که قرار است دربی تهران برگزار شود همچنان ادامه خواهد داشت. در این میان برخی صفحات هواداری استقلال در اینستاگرام مطلب طنزی را بازنشر کرده و از پرسپولیسی‌ها خواسته‌اند برای اینکه سوژه جدیدی جهت پیگیری شکایت داشته باشند کارت پایان خدمت گابریل پین مربی ایتالیایی این تیم را هم از ارتش ایتالیا استعلام بگیرند تا شاید بتوانند از داخل آن هم سوژه‌ای برای دردسرسازی پیدا کنند.
 
 
اخبار ضد و نقیض از تیم صدر جدولی
استقلال چند درصد دریافتی دارد؟
 استقلال این روزها شکل و شمایل تیم صدرنشین را ندارد. آن قدر حواشی دور و اطراف تیم را  فرا گرفته که به جای جنگ در داخل زمین باید با اتفاقات خارج از زمین بجنگند! اما یکسری از اتفاقات نیز درون تیم می‌افتد که خودش سرمنشأ حواشی می‌شود. باشگاه استقلال طی چند وقت اخیر در مورد میزان دریافتی بازیکنان و مربیان تیم اخبار ضد و نقیضی را منتشر کرده است.  یک بار می‌گویند 25 درصد پرداخت شده است، بار دیگر هم حرف از پرداختی چهل درصدی است، اما در تازه‌ترین ادعا گفته‌اند که 35 درصد به بازیکنان پرداخت کردند! 
این اخبار ضد و نقیض نشان می‌دهد آماری که از دل باشگاه استقلال بیرون می‌آید درست نیست! استقلال فعلاً صدرنشین است و همین مساله مهم‌ترین رکن برای این است که بازیکنان دست به اعتراض نزنند اما اگر شرایط در جدول برای استقلال فرق کند، قطعا بازیکنان در خصوص پرداختی‌های خود ساکت نمی‌نشینند و اعتراض آنها شاید باب تازه‌ای برای حواشی جدید شود.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec