printlogo


کد خبر: 243501تاریخ: 1400/12/11 00:00
نساجی صفر- استقلال صفر
فرهاد به رکورد رایکوف نرسید

دوشنبه، 9/12/1400، هفته بیستم بیست و یکمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، ساعت17:30، تماشاگر: بدون تماشاگر
داور: علی صفایی
کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی- محسن سلطانی
اخطار متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی (نساجی)
 
نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده (57 - مهرداد عبدی (82 - فرزاد زامهران)، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی، کریم اسلامی(74 - صابر حردانی)
سرمربی: ساکت الهامی
 
استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی(70 - ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (83 - آرمان رمضانی)، کوین یامگا، رودی ژستد (57 - عزیز بک آمانوف)
سرمربی: فرهاد مجیدی
 
پیش از بازی با نساجی پیش‌بینی می‌شد که استقلال دقایق دشواری را مقابل این تیم قائمشهری سپری کند که همین‌گونه هم شد و آبی‌ها در نهایت نتوانستند برد دیگری را درکارنامه خود به ثبت برسانند. در عین حال اما استقلال در دقایق آغازین به‌شدت مستحق رسیدن به گل بود و حتی ضربه جعفر سلمانی تیر دروازه نساجی‌چی‌ها را به لرزه درآورد اما در همه دقایق این بازی علیرضا حقیقی مرد برتر میدان بود و موفق شد حملات استقلال را یکی بعد از دیگری خنثی کند. شاید اگر استقلال در دقایق آغازین موفق به گشودن دروازه نساجی می‌شد، نتیجه این بازی فراتر از انتظارات رقم می‌خورد و برد بزرگی دیگری در کارنامه فرهاد مجیدی و شاگردانش به ثبت می‌رسید اما استقلال که از رسیدن به گل در دقایق آغازین ناکام مانده بود، در دقایق میانی از عطشش کاسته شد و در نهایت نتوانست برد دیگری را در کارنامه خود به ثبت برساند. پیروزی در این بازی بیش از هر چیز برای فرهاد مجیدی مهم بود و اگر سرمربی استقلال می‌توانست نساجی را هم شکست دهد با رکورد رایکوف که سال‌ها پیش با استقلال هفت برد پی در پی به دست آورده بود، برابری می‌کرد. فرهاد مجیدی که شش برد متوالی را در کارنامه این فصل خود داشت اما در نهایت به این مهم دست نیافت تا در شبی که سرخ‌های پایتخت نیز توانستند مس رفسنجان را شکست دهند، پرسپولیس را در فاصله 3 امتیازی با خود ببیند. استقلال در روزهای پیش رو باید با گل‌گهر، صنعت نفت و پرسپولیس مصاف دهد. آیا فرهاد مجیدی می‌تواند حاشیه امنیت امتیازی را به استقلال باز گرداند؟!
 

Page Generated in 0.0051 sec