printlogo


کد خبر: 243498تاریخ: 1400/12/11 00:00
خبر

کم کم از خود مجیدی هم شکایت می‌کنند!
داستان شکایت تیم‌ها از همدیگر در این فصل واقعاً عجیب و غریب شده و تقریباً  پس از برگزاری هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر، چند شکایت به خاطر بازیکنان و مربیان تیم حریف مطرح می‌شود. 
در این میان ماجرای استقلال خیلی عجیب شده و طی چند هفته اخیر پس از پایان هر کدام از دیدارهای این تیم شاهد شکایت حریفان از استقلالی‌ها بابت بازیکنان این تیم بوده‌ایم. 
یک روز بحث مجوز مطرح می‌شود روز دیگر استفاده از مهره‌های جدید در نیم فصل دوم روی میز 
می‌آید و...
پس از پایان بازی با نساجی هم نماینده مازندران از استقلال بابت استفاده از کوین یامگا و رودی ژستد  شکایت کرد. این خبر در فرودگاه مشهد به استقلالی‌ها رسید و آنها با کنایه می‌گفتند: این شکایت به جایی نمی‌رسد ولی کم‌کم شرایط به گونه‌ای خواهد شد که از خود فرهاد مجیدی هم شکایت می‌کنند و قراردادش را زیر سؤال می برند تا شاید به این وسیله بتوانند مانع از موفقیت استقلال شوند.
 
 
سیاوش با اصرار مربیان به مشهد رفت
 حضور سیاوش یزدانی در کاروان استقلال برای سفر به مشهد جهت رویارویی با نساجی مازندران اتفاق عجیبی بود چون این بازیکن طبق ابلاغیه سازمان نظام وظیفه اجازه بازی نداشت و فقط می‌توانست تحت عنوان یک تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا کند. 
اتفاقاً این همان مسأله‌ای بود که خود یزدانی هم دوشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی روی آن مانور کرد البته این طور که مقامات باشگاه می‌گویند همراهی سیاوش یزدانی در سفر به مشهد اصرار کادرفنی بود چون مدیریت در انتخاب مسافران برای سفرهای داخلی دخالتی نمی‌کند و تمام بازیکنان و اعضای تیم با نظرسرمربی و دستیارانش گزینش می‌شوند. 
پس از انتخاب آنها، مقامات باشگاه کارهای مربوط به اسکان نفرات در هتل و رزرو اتاق‌هایشان را انجام می‌دهند و با توجه به اینکه پرواز استقلال مشکلی از بابت بلیت هواپیما نیز ندارد بنابراین اگر یزدانی به مشهد رفته به درخواست فرهاد مجیدی و سایر مربیان استقلال بوده است.
 
 
رکورد گل نخوردن استقلال در 15 بازی
حسینی همچنان شکست ناپذیر
 وقتی خبر رسید مرادمند و یزدانی به‌دلیل خدمت سربازی دیگر مجوز بازی برای استقلال را ندارند، فرهاد مجیدی قهر کرد و قصد داشت استعفا دهد، اما خبر استعفای مجیدی فقط در فضای مجازی پیچید و هیچ‌گاه به‌صورت رسمی اعلام 
نشد. 
استقلالی‌ها مدت‌ها تحث تأثیر این خبر روزهای سختی را سپری کردند و حتی پیش‌بینی شد که با حذف این دو مدافع سرحال رکورد گل نخوردن‌های استقلال شکسته می‌شود اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد و این تیم هنوز رکورد خود را با مدافعان جدیدش نیز حفظ کرده است. استقلال در 15 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است و با اینکه آمار گل‌های زده استقلال چندان خوب نیست اما به همان اندازه آمار گل نخوردن‌هایش خیلی خوب است تا مشکل گل نزدن‌هایش را با گل نخوردن تلافی کند. 
ماجرای سربازی یزدانی و مرادمند هنوز کهنه نشده و یکی از خبرهای اصلی است که رسانه‌ها به آن می‌پردازند اما حذف دو بازیکن سرباز تاکنون که مشکلی ایجاد نکرده است. تعدادی از پیشکسوتان از جمله حسن روشن در این روزها توصیه‌ای به مجیدی دارد. توصیه روشن این است: «مجیدی فکر کند این بازیکنان مصدوم شده‌اند.»
شاید این بهترین توجیه ذهنی است که می‌تواند استقلالی‌ها را از شوک حذف دو بازیکن مفید خود رها کند.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec