printlogo


کد خبر: 239999تاریخ: 1400/10/12 00:00
منچسترسیتی مهار شدنی نیست


لیگ برتر انگلیس با یک دیدار جذاب در سال 2022 شروع شد. منچسترسیتی این فرصت را داشت تا اختلاف خود با تیم دوم جدول یعنی چلسی را به 11 امتیاز برساند و در نهایت نیز به هدف خود رسید. شاگردان پپ گواردیولا که با روند رؤیایی 10 برد پیاپی به لندن آمده بودند مقابل توپچی‌های لندن سختی زیادی کشیدند تا توانستند به سه امتیاز برسند. این آرسنال بود که در روزی که سرمربی خود میکل آرتتا را به ‌دلیل ابتلا به کووید 19 روی نیمکت نمی‌دید به گل برتری دست یافت. بوکایو ساکا در دقیقه 31 توپچی‌ها را پیش انداخت تا اعتماد به نفس قرمزپوشان لندنی که نمایش خوبی را در این فصل ارائه کرده‌اند مقابل مدافع عنوان قهرمانی بالاتر برود.
مطابق انتظار، منچسترسیتی با مالکیت توپ و پرس سنگین سعی در جبران نتیجه داشت و این اتفاق در نیمه دوم به کمک VAR رخ داد. خطایی که گرانیت ژاکا روی برناردو سیلوا انجام داد ابتدا از چشم داور دور ماند اما کمک داور ویدیویی اعلام پنالتی کرد و ریاض محرز توپ را برای سیتی به گل تساوی تبدیل کرد. دقایقی بعد گابریل مدافع آرسنال به ‌دلیل خطا روی گابریل ژسوس اخراج شد تا اوضاع برای آرسنال بدتر شود.
با وجود این، توپچی‌ها بخوبی از دروازه خود دفاع کردند و بازی در آستانه تمام شدن با تساوی 1-1 بود که رودری در نقش قهرمان آبی‌ها ظاهر شد و دروازه را در دقیقه 3+90 باز کرد تا سیتی یازدهمین برد متوالی خود را نیز کسب کند. حالا سیتی با 17 برد، دو تساوی و فقط دو باخت، قدرتمندانه در پی تکرار قهرمانی خود با پپ گواردیولا است.

 


Page Generated in 0.0047 sec