printlogo


کد خبر: 239991تاریخ: 1400/10/12 00:00
افشاگری علی کریمی در یک برنامه اینترنتی
تاج خودش را جای مهدوی‌کیا به فیفا معرفی کرد!

بهمن ماه سال 95 بود که اعلام شد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از سوی رئیس فیفا به‌عنوان عضو جدید کمیته مسابقات فیفا انتخاب شده است. کمیته مسابقات فیفا باید بر سازماندهی مسابقات تحت نظر فیفا نظارت کند و علاوه بر این باید به شورای فیفا در مورد تمام مسائل مربوط به مسابقات مشورت بدهد و کمک کند.
آنطور که علی کریمی در قسمت جدید برنامه 11 گفته، گویا علی کفاشیان در آخرین سال حضورش در فدراسیون فوتبال قصد داشت مهدی مهدوی‌کیا را برای کمیته فنی فیفا معرفی کند اما در نهایت مهدی تاج برای عضویت در کمیته مسابقات معرفی می‌شود. البته کریمی به زمان معرفی شدن مهدوی کیا و تاج اشاره‌ای نکرد. این در حالی است که کمیته‌های فنی و مسابقات دو کمیته جدا از هم بودند و اینکه چرا کریمی هر دو را یکی دانسته هم قابل توجه است. در زمان سفر بلاتر به تهران در دوره ریاست علی کفاشیان، مهدی مهدوی‌کیا شانه به شانه بلاتر حضور داشت و همه فکر می‌کردند مهدوی‌کیا در فیفا کرسی می‌گیرد اما فدراسیون فوتبال در سال ۹۲ حامد اصفا که سابقه مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه سپاهان را داشت به کمیته تعیین وضعیت فیفا معرفی کرد. کریمی به‌صورت دقیق هم اشاره نکرد تاج در زمان کفاشیان به فیفا معرفی شده یا در دوران ریاست خودش، خودش را به کمیته مسابقات فیفا معرفی کرده است. با توجه به زمان انتخاب تاج، می‌شود به این نتیجه رسید که او اوایل ریاستش در فدراسیون خودش را به فیفا معرفی کرده است. شاید در دوران ریاست علی کفاشیان قرار بوده مهدوی‌کیا به کمیته فنی فیفا معرفی شود که با ریاست مهدی تاج، این قرار به هم می‌خورد.
کریمی صحبت‌هایش درباره این موضوع را با کنایه به تاج به پایان رساند. اینکه امیدوار است فیفا از تجربیات رئیس سابق فدراسیون فوتبال در زمینه برگزاری مسابقات استفاده کند.
 

Page Generated in 0.0055 sec