printlogo


کد خبر: 239965تاریخ: 1400/10/12 00:00
خان‌محمدی: پرسپولیس با اتحاد مدیریت و کادر فنی‌اش بموقع جمع شد
سیدجلال نشان داد سن یک عدد است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
حسن خان‌محمدی مدافع راست تند و تیز سابق پرسپولیس بدون شک می‌تواند نقد دقیق و کارشناسی از عملکرد مدافعان راست کناری پرسپولیس داشته باشد به همین دلیل در رابطه با شرایط فنی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و یکم و شانسش برای قهرمانی سؤالاتی را با پیشکسوت پرسپولیس مطرح ساختیم.
 
در رابطه با پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان چه صحبتی دارید؟
 سپاهان تیم خوبی است اما اشکالی که این تیم دارد به نداشتن تنوع تاکتیکی اش باز می‌گردد و البته در دفاع هم مشکل دارد. تمرکز سپاهان به فاز حمله باز می‌گردد و محرم نویدکیا هم فلسفه‌ای دارد که تیمش دائم رو به جلو حرکت می‌کند و افکار تهاجمی دارد. چنین تیم‌هایی نیاز به زمان بیشتری دارند و هوادارانش هم باید بدانند وقتی چنین مربی را انتخاب می‌کنند باید پای آن مربی و تفکراتش بایستند. پرسپولیس هم مقابل سپاهان بازی خوب و حساب شده‌ای را ارائه داد و اصولاً شرایط پرسپولیس هم به‌گونه‌ای است که وقتی گل می‌زند با احتیاط بازی می‌کند. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکرد اما با وجود این با همبستگی کادر فنی و مدیریت و بازیکنان تیم بخوبی جمع شده و در مسیر خوبی قرار گرفته است که پیروزی مقابل سپاهان و شکسته شدن طلسم باخت‌های پرسپولیس در اراک هم گام مهمی در راستای موفقیت‌های بعدی پرسپولیس بود. برد مقابل سپاهان تبعات خوب دیگری هم برای پرسپولیس داشت اینکه کمال بعد از مدت‌ها به گلزنی بازگشت و بازی خیلی خوبی را ارائه داد تا نشان دهد که تبدیل به همان کمال گذشته شده و سیدجلال هم با قدرتی که در جمع کردن تیم بروز داد ثابت کرد که هنوز هم بازیکنی است که می‌توان روی او حساب کرد و سن برای او یک عدد محسوب می‌شود.
برد پرسپولیس مقابل سپاهان ارزش چند امتیازی داشت؟
 پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده است و با بردی که کسب کرد نشان داد شرایطش فرق کرده است. از سوی دیگر با باز شدن پنجره و بازگشتن امتیاز تیم‌های گل‌گهر مقابل استقلال و سپاهان به تیم سیرجانی حتماً شرایط خیلی خوبی برای بازگشت پرسپولیس به صدر فراهم خواهد شد.
در رابطه با مهدی شیری و یا سیامک نعمتی که در دفاع راست به تناوب بازی می‌کنند به لحاظ فنی چه صحبتی دارید؟
 مهدی شیری بازیکنی بسیار زحمتکش است که در بین بازیکنان پرسپولیس شاید بیشترین دوندگی را داشته باشد. این بازیکن با دوندگی بی‌امانش فضاهای خالی را هم بخوبی پوشش می‌دهد اما مهدی شیری با همه توانی که به خرج می‌دهد و زحمتی که متحمل می‌شود دو ایراد و ضعف دارد. اولین مشکلش به این باز می‌گردد که هماهنگی عصب و عضله خوبی ندارد به همین دلیل هم گاهاً اشتباهات فردی را مرتکب می‌شود. مشکل دیگر شیری هم به سانترهایش باز می‌گردد که باید در این زمینه بیشتر دفت کند تا زحمات زیادش ثمر بدهد.
به لحاظ بضاعت بازیکن فکر نمی‌کنید پرسپولیس به نسبت دیگر تیم‌های مدعی توشه کمتری دارد؟
 مشکل پرسپولیس این بود که بعضی از بازیکنان کلیدی‌اش را از دست داد و بازیکنان جدید هم تا بخواهند با تیم هماهنگ شوند زمان زیادی برد. ضمن اینکه آنها نتوانستند کیفیت خیلی خوب بازیکنان قبلی و جدا شده را داشته باشند با وجود این با کادر فنی خیلی خوبی که پرسپولیس دارد من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس می‌توانند کار را برای پرسپولیس درآورند و باز هم تیم را به موفقیت جدیدی برسانند.
در رابطه با فاصله امتیازی که بین پرسپولیس و صدر به وجود آمده چه صحبت فنی دارید؟
 استقلال در چند بازی آخرش خوب نتیجه گرفته اما آنها هم تیمی هستند که مانند بقیه تیم‌ها نقاط ضعفی دارند. از سوی دیگر هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده که پرسپولیس می‌تواند فاصله کم امتیازی اش را با صدر جبران کند.

Page Generated in 0.0061 sec