printlogo


کد خبر: 239963تاریخ: 1400/10/12 00:00
اردوگاه سرخ

دغدغه مدیران پرسپولیس
باید درآمد محیطی را بالا ببریم
پرسپولیس فردا (دوشنبه) در هفته سیزدهم باید به مصاف تراکتور برود. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و از این رو، باشگاه شرایط بهتری برای استفاده از تبلیغات محیطی دارد. مدیران باشگاه پرسپولیس چندی پیش با عقد قراردادی، تمام درآمدهای تبلیغاتی ناشی از محیط استادیوم آزادی را در اختیار گرفتند اما باید بابت اجاره استادیوم و همچنین کسب مجوز از سازمان لیگ، بابت هر دیدار، چیزی حدود 5 میلیارد تومان هزینه کنند. البته باقی درآمدها در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد و به تلاش مدیران در جهت افزایش رقم بازمی‌گردد. در این مورد شنیدیم صدری و تیم همراهش در تلاش هستند با کمک کارگزار خود، تعداد شرکت‌های همکار را بالا ببرند تا از این ناحیه، پول بیشتری به حساب باشگاه سرازیر شود. باشگاه پرسپولیس در دیدارهای گذشته که تبلیغات محیطی را در اختیار داشته، معمولاً بین 7 تا 9 میلیارد تومان درآمدزایی کرده که این میزان درآمد می‌تواند تا حدود 13 میلیارد تومان افزایش داشته باشد. باید دید برنامه باشگاه برای بالا بردن درآمدها چیست و چطور می‌خواهند این موضوع را کنترل کنند.
 
 
بازیکن محبوب یحیی در ترکیب تراکتور!
تراکتور در این فصل چندان تیم سخت و غیرقابل کنترلی نیست. آنها تنها 11 امتیاز از 12 بازی خود کسب کرده‌اند و در رده‌های پایینی جدول حضور دارند. با این حال، هنوز بازیکنانی دارند که مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار می‌گیرند. به‌عنوان مثال، پیمان بابایی مهاجم گلزن، بلندقامت و خوش‌آتیه تراکتور به احتمال زیاد در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود. 
این بازیکن در دو مقطع مورد توجه کادرفنی پرسپولیس قرار گرفت اما این انتقال انجام نشد زیرا در ابتدا باشگاه ماشین‌سازی و سپس تراکتور، ارقام باورنکردنی برای ارائه رضایتنامه ارائه دادند تا یحیی قید مهاجم محبوب خود را بزند. البته با توجه به شرایط فوتبال ایران، می‌توان حدس زد بابایی بالاخره یک روز به پرسپولیس منتقل شود و این موضوع چندان دور از ذهن نیست. بد نیست بدانید سعید واسعی دیگر بازیکن مورد توجه کادرفنی پرسپولیس در سال‌های اخیر، از سوی سولدو سرمربی کروات تراکتور در اختیار باشگاه قرار داده شده و بعید نیست بزودی شاهد جدایی واسعی از جمع سرخپوشان تبریزی باشیم.

Page Generated in 0.0059 sec